Alla inlägg den 6 december 2013

Av Aziza - 6 december 2013 23:59

Inte lätt att komma undan den där Sven

Av Aziza - 6 december 2013 23:58

Den där Sven vet ju verkligen hur han ska ställa till det får man säga ;)
Äntligen kom mannen hem efter att ha åkt kors och tvärs i Dk o slutligen ta bron mot Sverige med tåg för att hämtas i Mö o kunna ta sig vidare hemåt :)
Halt och dant ute.. Blåser en del och vattenståndet är så högt att SCANDLINES ställde in.. Vilket är ovanligt.. Då de segla hela Simone och Sven.

Ayla vägra sova ikväll.. Jobbigt då jag haft en hemsk huvudvärk hela dagen.. Sitter och funderar på om jag ska packa med mig upp på Stockholms turen upp på mannes event jobb o åka hem söndag.. Överraska farmor och farfar .. Hmm ska jag? Ayla hatar verkligen att åka bil men om vi kör lapi topi osv kanske de går :/

Ska tänka inatt på det .. Skulle vara fint och göra nått sånt:) även om de är flera timmars bilfärd..

Åh just de .. Då min mamma vet om att jag ofta är vaken på nätterna haha som ALLA vet så ville hon att jag skulle beställa lite saker ur en parfym butiks julkalender... Så vid 00 om 7 min ska jag klicka hem 3 st 8 hour cream för 199kr ist för nästan 500kr st !! Tänk att den salvan från Elisabeth Arden tar bättre än nån apoteks kräm på Aylas nariga hud:0

Satt i Argan olja i hela håret nu även rötterna och flätat de så imorgon tvättar jag ur de och hoppas mitt hår njuter utav lyx behandlingen;)

God natt på er allihopa och sov gott <3

Lite julkalender ;)

INSTÄLLT...

ALLA TÅG INSTÄLLDA TILL LÖRDAG MORGON ...

Av Aziza - 6 december 2013 11:05

Väldigt blåsigt ute.. Men jag bor ju vid havet och kan säga att vattenståndet är HÖGT idag!
Framme på min kurator tid ENSAM SKÖNT! Lugn och ro!

Innan jag gick ut smeta jag i lite argan olja i mina toppar .. Får sitta tills jag tvättar de idag eller imorgon eller söndag Who knows..

Av Aziza - 6 december 2013 08:36

Stora sonen fick vända i dörren .. Inställt på hans gymnasium.. Mannen kom tillbaka hem inställt pga. Stormen.. Men lille sonens skola är igång men ingen utgång på rasterna..

Huvudvärk till max Ipren tagen.. Lagt mig i sängen tills de verkar o sen kör vi på!

Av Aziza - 6 december 2013 07:58

Kan inte bestämma mig om jag mår helt bra eller inte :(
Ont i örat och känner en visdomstand som försöker visa sig .. Den måste gå tillbaka..
Ayla höll på från 03-04.30 med o krypa runt i min säng o gnälla o ha sig ..

Havrefras <3?

Ovido - Quiz & Flashcards