Alla inlägg den 19 december 2013

Av Aziza - 19 december 2013 20:31

Idag går mycket tankar till min mans nära vän som förlorade sin 4 åriga son förra året och begravde sin 20 åriga son idag <3
Tacksam att jag har min familj .. Hade aldrig kunnat lämna kistan.. Hur orkar man leva efter sånt här?
Jag beundrar deras styrka .. De måste vara så hemskt.. Se sitt barns skal .. Tomma skal.. Aldrig höra dom andas.. Aldrig mer se dom le.. Höra deras röst..

Den mest hemska sorgen nånsin måste vara att som föräldrar begrava sitt barn.. <3 Ni finns i mina tankar ... Vila I Frid <3

Fick jobbiga nyheter på morgonen.. Nyheter som kanske kommer att ändra på saker och ting.. Vill inte nämna än vad det handlar om förräns jag vet mer kring det:( <3

Längtar verkligen efter att få komma bort.. Åka till Stockholm en runda o bara vara.. Längtar även till Jul och den goda maten och mysig gemenskap!

Gjort Kalops idag ... De var så sjukt gott.. Hade i svartvinbärsgele o kalvfond.. Gjorde på 1,2 kg kött.. O allt tog slut :0 Mmmmm

Fixade även julgodis.. Så nu är det kolor och brända mandlar kvar att göra!!

Var iväg o handla 2 julklappar febrig o dan innan dig och skrev husbeskrivning:) Mannen fick in kontrakt på en ny stuga !! Snart är Januaris hyra betald !!

God natt

Ovido - Quiz & Flashcards