Alla inlägg den 18 december 2013

Av Aziza - 18 december 2013 13:22

Då kör vi igen...

Av Aziza - 18 december 2013 12:55

Fan också.. Vakna krasslig sovit dåligt.. Känner i hals och näsa att jag blivit sjuk igen..
Var iväg med Ayla på Barn Lila och de gick fint.. La mig o sov med henne nu på förmiddagen och känner mig SJUK.. Vill bara ligga nu.. Får ju inte vara sjuk över julen fan .. Jag har massa att göra.. Men börjar idag med att bara VARA OCH INTE LYFTA ETT FINGER HEMMA..
Mannen ska storhandla.. Kidsen får hjälpa till med annat här.. Sagt till mannen att han får köpa hem grillad kyckling till middag åt dom.

Hoppas jag är bättre imorgon.. För jag ville ju köpa nån julklappar och jag ska göra julgodis ..

Men idag blir de väldigt lugnt så jag inte sliter ut mig.. Min kropp är i skit skick sen tidigare..

Ovido - Quiz & Flashcards