Alla inlägg den 20 december 2013

Av Aziza - 20 december 2013 20:54

Vaknade vid 8 med Ayla och vi starta dagen med att få lite ordning här hemma.. När man är dålig faller de mesta .. Om så bara några timmar! De är inte de att de blir stökigt och att ingen plockar undan efter sig.. Utan att jag pallar inte ett enda sandkorn på golvet.. Alltså mina krav är för höga;)

Drack mitt kaffe efter städ och tog en kombinerad dusch o bad i balja för Ayla sen somna hon och jag skyndade på att hämta ut mina sista julklapps paket som varit beställda.. O åkte med mamma så hon fick köpt de hon skulle!! En kille här hemma kommer att bli glad:D!

Väl hemma var de mannens tur att bege sig iväg för han har event ikväll i Dk.. Sjuk o febrig men han ville inte ställa in:/
Ayla var rätt gnällig så vi tog en promenix vid 16.30 köpte delar till pepparkakshus och jag har gjort choklad och pepparkakskolor :)

Kvällen har stora sonen o mellersta tillbringat att spela GTA online.. Skönt att ha alla hemma.. Nattar Ayla just nu och mannen kommer sen..
Imorgon blir det en tidig tur ut för vid 13 ska sonen på bio med mormor och sova där hade dom bestämt!

Tror vi klär granen imorgon :) O på söndag ska mamma passa Ayla så vi kan äta Julbord i lugn och ro!!!

Lägger upp lite bilder!!

Åh just det min svarta klänning som jag la upp bild på är så snygg!!! Nästan för snygg! O pumpsen.. Med khaki gröna Capri till sommaren ... Mmm nice!!!!

Fick även hem en ny lotion... Luktar sååå sååååååå gott!!!

Tröttnat på att köpa parfymer.. Vill hellre ha lotion i de parfymer jag gillar.. Luktar längre och bättre !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards