Alla inlägg den 4 november 2013

Av Aziza - 4 november 2013 21:09

Efter flera dagars totalt fullt upp .. Knappt nån sömn studier som måste göras.. Bröt jag ihop helt först för en vecka sen då jag öppna datan o kollade igenom mina matte uppgifter och insåg att de var fel kurs.. Svårare del utav A kursen.. Så jag ringde o trixa o de satte in mig i rätt kurs.. Vad händer.. Har exakt samma uppgifter inser att min adhd medicin kan inte lösa mina problem eller inlärlings svårigheten.. Bara gråter o gråter.. Ringde ssk på mottagningen o förklarade läget.. JAG KLARAR DET INTE MER... 40 min senare vart jag och min dotter på läkarens rum!
Mannen håller ju på med sin utbildning och jag måste ha en lärare som lär ut.. Funkar inte med matte på distans!!

Iallafall... Bytt antideppressiva till någon som ska hjälpa mig o bli av med mina kilo som de andra pillerna bidragit till.. Börjar dom imorgon!!

Så jäkla less !!
Besviken!!!
Men jag får ta tag i matten när jag har lugn o ro!! Kan inte utsätta mig för mer stress.. Ingen sömn på ett år typ!!

Fy fan!! Its enough!!!

Helt sjukskriven till 31/1-14

Kommer bara att göra min sista examination på onsdag! Sen Fuck It!!

Nu sova och imorgon är jag ensam från morgon till sen eftermiddag.. Kanske jag o Ayla går till öppna förskolan :) Får se!!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards