Alla inlägg den 20 november 2013

Av Aziza - 20 november 2013 20:58

Min bebis har hög feber :( 39,6 just nu .. Lagt henne för natten efter bad och mys i soffan <3 Som vanligt ska allting vara extra ordinärt med Ayla så istället för att de kommer en tand är 5 på väg fram :/ inte konstigt att hon gnäller och är så svår just nu!

Iallafall de blev inte mycket sömn inatt .. Ayla vakna mycket pga febern och då mannen stack vid 04 väckte jag killarna 6.30 och sen 7 vakna Ayla. Så de blev ingen mer sömn där. Mamma kom förbi vid 11 och vid gick ut efter middagsluren.. Köpte lite julklappar och blommor ( tulpaner) :)
Till middag blev det Stuvade Makaroner och korv :P så mumsigt! Då mannen är iväg fanns de ingen möjlighet för mig att hänga med på öppet hus i sonens skola.. Så storebror hängde på istället:)

Mannen är framme Gbg och kommer hem på lördag morgon ..

På läkarmötet igår bestämdes Gastroskopi att de ska ske och på måndag börjar vi gå på Barn Lila de jobbar med just detta att få små barn att äta osv..

Just nu pågår mitt favvo program Döden döden döden på SVT.. Se de allihopa! Riktigt bra!

En positiv nyhet idag var att min minste son blivit erbjuden en plats på en privatskola som typ ska vara asgrym'!!! Med start augusti 2014:)

Åh just de .... AYLA ÅT EN HALV DRÖM YOGGI FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅNSIN!!! Så glad jag blev och hon med såg de ut som!!!

Ovido - Quiz & Flashcards