Alla inlägg den 18 november 2013

Av Aziza - 18 november 2013 21:56

Fan också allt försvann!!!!!
Imorgon är det tid för stormöte ang Ayla och vi slåss mot min sons skola där han inte får rätt stöd så nu har jag blandat in massa folk och anmält !
Min man har ju påbörjat lastbilskortet en utbildning och klarat teorin och uppkörningen för bil och på läkarundersökningen för tillståndet tas de urinprov som visa högt och blodprov som tyder på att mannen fått diabetes.. Tillbaka dit imorgon fastandes .. Under tiden han är på sin yrkespraktik som börjar 04..
Om han har diabetes som läkaren tror kommer med stor sannolikhet inte transportstyrelsen godkänna honom :'(

Va fan är de som sker.. Aldrig blir de bra:(

Av Aziza - 18 november 2013 21:55

Fan också allt försvann!!!!!
Imorgon är det tid för stormöte ang Ayla och vi slåss mot min sons skola där han inte får rätt stöd så nu har jag blandat in massa folk och anmält !
Min man har ju påbörjat lastbilskortet en utbildning och klarat teorin och uppkörningen för bil och på läkarundersökningen för tillståndet tas de urinprov som visa högt och blodprov som tyder på att mannen fått diabetes.. Tillbaka dit imorgon fastandes .. Under tiden han är på sin yrkespraktik som börjar 04..
Om han har diabetes som läkaren tror kommer med stor sannolikhet inte transportstyrelsen godkänna honom :'(

Va fan är de som sker.. Aldrig blir de bra:(

Ovido - Quiz & Flashcards