Alla inlägg den 11 november 2013

Av Aziza - 11 november 2013 20:19

Jag fixade det! Geografi 2 kursen och VG !! Nu ska jag vara så sjukskriven jag kan :) <3 Äntligen släpper jag den skiten och tänker fokusera på att må bra och ta hand om mig och min familj.. Detta året har varit något av de svåraste året i mitt liv :( Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle gå igenom detta svåra. Sjuka barn är nog den svåraste utmaningen någonsin .. Hoppas på slutgiltigt besked från försäkringskassan om vårdbidraget för min dotter och beskedet om min sjukersättning de först nämnda kommer nog innan månadsskiftet ..

Väntar spänt ...

Mannen är ute och övningskör med Alex och sen ska de förbi föreningen och höra om vi kan ta deras lokal till Aylas fest..

Stockholm blir de från annandagarna och nyår <3 Längtar jag oxå efter!! Så farmor och farfar kan njuta barnen <3

Ska lägga Ayla nu .. Min nybade lilla Rosa Bebis!!

Av Aziza - 11 november 2013 13:51

Knappt nån sömn inatt men de är ju som vanligt! Ayla sover i vagnen och jag sitter på en bänk och bara tar det lugnt!!
På torsdag har jag en mamma träff med en mamma som jag träffade när vi låg inlagda på neurokirurgen i Lund med Ayla.. Tänkt mycket på hennes lilla pojke och de kändes så skönt att höra att han fått en bra medicin som håller hans Ep i schack.. Vi delar samma rädslor kring våra små.. Den stora rädslan att dom ska tas ifrån oss :/ jobbiga känslor!
Men iallafall slängde iväg ett sms efter 5 månader och hon ringde tillbaka och hon har letat efter oss också <3 Så på torsdag förhoppningsvis ska jag och Ayla dit!

Strax ta och vända hemåt och köpa med mjölk och fixa iordning mat.. Blir examination idag och det känns okej:) hoppas jag fixar de!
Imorgon är det Bvc 11 månaders kontroll kan inte förstå att min Sessa snart blir 1 år <3
Startat eventet och bjudit in till Aylas 1 års kalas.. Nä upp o hoppa!!

Av Aziza - 11 november 2013 00:46

Fars dag 2013 är över och de var en fin dag med god mat på Fars Favorit ställe samt bowling med killarna och ett vackert blommogram <3 Kände av nått vasst i fredags i Aylas min ett risgryn är på väg..
Lördagen jobbade mannen med ett event och jag o G var sega i soffan efter tvätt och mat o handling :)

Fredagen var jag iväg ute med mamma en runda efter utvecklings samtalet på sonens skola som sluta med att jag krävde ett åtgärdsprogram! Väl hemma vid 17.30 beställde mannen hem Kina mat för jag va helt slut .. Bara ätit frukost!! Märker redan nu att jag äter betydligt mindre.. Kanske det nya preparatet funkar bra då! Ska bli kul o ställa sig på vägen på tisdag på Bvc när det är dags för 11 månaders kontroll utav hjärtat! Kan knappt förstå att hon blivit så stor .. Min lilla tjej!
Hon har redan vaknat 5 ggr tills nu så jag hinner inte att komma ner i varv o sova:(
Imorgon blir det prov och ringa och avbryta mina studier då jag blivit sjukskriven.. Vill egentligen skippa provet också för att jag kan .. Men känns dumt .. Hoppas jag hinner läsa lite imorgon för jag hann inte idag då datsn strula!

Måndag har kommit till oss och efter lördagens avsnitt utav Så mycket bättre där Ken Ring var huvudperson vart mitt hjärta blödande.. Vilket liv :(

Fantastisk styrka!!

God natt åter igen !!

Ovido - Quiz & Flashcards