Alla inlägg den 22 november 2013

Av Aziza - 22 november 2013 19:45

Jahapp...
Klickat hem lite fler julklappar.. Undrar om de hinner komma innan jul dock?!!
Saknar min man:( tråkigt utan honom här hemma!
Fast jag njuter utav min bebis här på golvet och äter lite godis!
Älskar sura S!! Mmm!!!

Väntar på att de ska bli dags att sova för min Sessa eller flytta henne till soffan så hon kan se på sitt och jag mitt typ;)

Imorgon tror jag även att min Lingon vecka startar.. De känns skönt! Vet att de låter knäppt men de är som ett bevis att allt är som de ska liksom.

Massa ljus är tända här hemma och jag får en känsla utav värme i min kropp .. Tacksam att jag har ett hem och barn som är vid livet och en man som älskar mig och en familj nära mig <3

Upsy Daisy men nu blir det soffan!!!

Av Aziza - 22 november 2013 12:40

Var helt slut igår och de var en tuff natt igen:( Iallafall fick jag iväg barnen och jag har dammsugit och fixat med kläder och diskat :) vid 11 la jag mig med Ayla o jag sov en timme typ.. Vakna utav mig själv.. Men känner mig slut fortfarande men ändå inte helt bombad!

Mannen kommer imorgon bitti eller på dagen beror på väglag då vi inte satt på vinterdäck än.

Sonens lärare ringde och berättade på min svarare att min son hade knäat en vän i skolan o sen sa han typ trevlig helg för han var själv med alla 35 barnen:/
Får prata med honom när han dyker upp.. Ska ta en promenad med Sessan sen och köpa hem några ingredienser som saknas till pizzan.

Har en vän jag lärt känna via Facebook som har en liknande situation med sin dotter som jag.. Är så lycklig över att hon finns och kan dela med sig utav sina erfarenheter!!
Du vet vem du är <3 Du betyder mycket för mig <3

Ovido - Quiz & Flashcards