Alla inlägg den 13 november 2013

Av Aziza - 13 november 2013 19:55

Då håller vi på att komma till ro på vårt rum <3 Ayla tittar på Tubbies och vid 21.30 kommer personal som ska övervaka och observera Aylas beteende och gnäll när hon sover.. Hon kommer även övervakas elektroniskt så de kan följa hennes apneer.. Imorgon kommer de att titta på hur hon beter sig och reagerar på olika konsistenser på mat.. Hon kan ju inte kvävas här ju som är min fasa..
De har höjt hennes dos på movicol till de dubbla för att hjälpa hennes tröga mage.. Gud vad jag hoppas på en lösning och att de ska vända och de ser verkligen hur vi har de..

På eftermiddagen ringde sonens mentor och klagade på hans beteende och att han kände att min son hånade honom genom att kalla honom fröken.. Han sa till mig att de kan man inte skylla på adhd.. Känner att de börjar gå för långt!! Ringer och klagar jämt ju..
Fler barn i klassen som inte fungerar och tillsammans är de kaos..
Frågade om de börjat med åtgärds programmet men nä.. Jag ska försöka ringa rektorn imorgon och sätta fart på dem! Mår verkligen dåligt av att aldrig få höra nått positivt om min son sen de fick han som lärare.. Tycker de är konstigt att de blivit som natt och dag:/

Usch!! Alltid är nått!

Ska ta o natta Ayla strax och vänta in natt personalen.. Kram på er där ute

Aylas lekhage ..

Med denna har Ayla farit runt i korridorerna.. Bra för då sätter hon fart på sina tarmar :)

Av Aziza - 13 november 2013 08:16

Då läggs vi in idag på Aylas 11 månaders dag! Efter diskussion med hennes läkare igår tyckte dom att de var de bästa så de kan observera henne och undersöka henne och hjälpa oss att få en normal tillvaro.. Börjar se ljuset i tunnel.. Återkommer sen igen!

Ovido - Quiz & Flashcards