Alla inlägg den 21 november 2013

Av Aziza - 21 november 2013 11:32

Blev tvättning idag.. 3 Ikea säckar :/ minst 1 med bara sängkläder!! Ayla somna i vagnen i tvättstugan och strax när hon vaknar ska vi ner o hänga upp o ta ner o sätta på sista maskinen!

Maten som var planerad idag tror jag att de blir att skippa för jag hinner inte ut och handla oxå..

Ätit en smörgås och ett glas juice.. Min vikt är på nergång!!!:D

Ses

Av Aziza - 21 november 2013 06:08

Om ungarna var mindre hade jag ringt och sjukat dom så hade vi haft sovmorgon istället..

Av Aziza - 21 november 2013 06:07

Sovit 2 timmar inatt :'( kaos med Ayla.. Tog temp nyss 39,6 och hon spydde upp slem som kom på båda mina täcken jippi! Ingen ide för mig att somna om nu.. Barnen ska upp om 25 min!
Blir massa kaffe och min fantastiska medicin;) hahaha! Längtar efter en smörgås med honung just nu...

Aja kommer lägga mig på golvet ihop med Ayla sen..

Hörs lite senare

Där nere ligger Ayla nu...

Ovido - Quiz & Flashcards