Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Trafik kaos

Av Aziza - 6 december 2013 23:58

Den där Sven vet ju verkligen hur han ska ställa till det får man säga ;)
Äntligen kom mannen hem efter att ha åkt kors och tvärs i Dk o slutligen ta bron mot Sverige med tåg för att hämtas i Mö o kunna ta sig vidare hemåt :)
Halt och dant ute.. Blåser en del och vattenståndet är så högt att SCANDLINES ställde in.. Vilket är ovanligt.. Då de segla hela Simone och Sven.

Ayla vägra sova ikväll.. Jobbigt då jag haft en hemsk huvudvärk hela dagen.. Sitter och funderar på om jag ska packa med mig upp på Stockholms turen upp på mannes event jobb o åka hem söndag.. Överraska farmor och farfar .. Hmm ska jag? Ayla hatar verkligen att åka bil men om vi kör lapi topi osv kanske de går :/

Ska tänka inatt på det .. Skulle vara fint och göra nått sånt:) även om de är flera timmars bilfärd..

Åh just de .. Då min mamma vet om att jag ofta är vaken på nätterna haha som ALLA vet så ville hon att jag skulle beställa lite saker ur en parfym butiks julkalender... Så vid 00 om 7 min ska jag klicka hem 3 st 8 hour cream för 199kr ist för nästan 500kr st !! Tänk att den salvan från Elisabeth Arden tar bättre än nån apoteks kräm på Aylas nariga hud:0

Satt i Argan olja i hela håret nu även rötterna och flätat de så imorgon tvättar jag ur de och hoppas mitt hår njuter utav lyx behandlingen;)

God natt på er allihopa och sov gott <3

Lite julkalender ;)

INSTÄLLT...

ALLA TÅG INSTÄLLDA TILL LÖRDAG MORGON ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards