Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Skit eller skit??

Av Aziza - 6 november 2013 22:10

Sonen kommer hem med en tröja han köpt utav en vän begagnat för 500kr :0
Blir arg o säger att de är inte okej( i bakhuvudet tänker jag nått stämmer inte ) till slut efter flera valser visar de sig att han fått böter på bussen o han lånat pengar utav vännen o betalar av 500* 2 .. Blev nästan glad.. Eller tacksam att de var på detta pengarna åkte till och inte nått annat skit..

Aja blev väl en timmes diskussion kringer lögner och konsekvenser.. Känns så uttjatat!!! Hoppas han förstått nu..
Annars har de varit en rätt tuff dag med Ayla( gnällig) menar jag då.. Gick bra med G på röntgen får svar inom 2 veckor.. Hoppas de bara är en sträckning!!

Annars blir de o ta och lägga sig nu då efter 2 nya avsnitt utav SOA ... Dom är så grymt bra!!

Hoppas på lite mer sömn inatt än alla de 7 uppvak jag hade igår ..,

 
 
Ingen bild

pia-charlotte

7 november 2013 13:22

Sicka dumheter jag läser här, var det A eller G ? Oavsett vem, det är inte bra sånt.

Jag ska inte göra mig till domare i eran bedömningar, men t.ex utan dator eller bäst av allt mobil en vecka eller två våre rättvist.

Det är jo inte länga sedan det var något skumt med en vit cykel och igen en historie, som var helt åt skogen.

Kram på er lilla familj

Aziza

7 november 2013 13:50

Precis jobbar dagligen med konsekvenser .. De var A !! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards