Alla inlägg under december 2013

Av Aziza - 6 december 2013 11:05

Väldigt blåsigt ute.. Men jag bor ju vid havet och kan säga att vattenståndet är HÖGT idag!
Framme på min kurator tid ENSAM SKÖNT! Lugn och ro!

Innan jag gick ut smeta jag i lite argan olja i mina toppar .. Får sitta tills jag tvättar de idag eller imorgon eller söndag Who knows..

Av Aziza - 6 december 2013 08:36

Stora sonen fick vända i dörren .. Inställt på hans gymnasium.. Mannen kom tillbaka hem inställt pga. Stormen.. Men lille sonens skola är igång men ingen utgång på rasterna..

Huvudvärk till max Ipren tagen.. Lagt mig i sängen tills de verkar o sen kör vi på!

Av Aziza - 6 december 2013 07:58

Kan inte bestämma mig om jag mår helt bra eller inte :(
Ont i örat och känner en visdomstand som försöker visa sig .. Den måste gå tillbaka..
Ayla höll på från 03-04.30 med o krypa runt i min säng o gnälla o ha sig ..

Havrefras <3?

Av Aziza - 5 december 2013 20:16

Äntligen är dagen typ över.. Rensat luften rätt bra här hemma. Nu har jag krypit ner i min sköna säng <3 O Ayla ligger i sin.. Stackarn somna sittandes i min famn medan vi typ tjafsa.. Så hon avbröt det ;) Klok flicka.. Undrar om hon är min?

Imorgon har jag tid hos kuratorn som jag måste gå hos för att bearbeta allt vi gått igenom de senaste året plus att börja våga lämna mig ifrån mig lilla Ayla :/ De är så himla svårt .. Är fortfarande jätterädd o lämna henne ..
Med pojkarna var situationen annan.. Mamma kunde ha dom på natten när de var under 6 månader och Ayla lämnar jag inte nånstans .. De är Ayla & Jag JÄMT! Min älskade flicka <3

Hon har ätit förresten idag.. Några skedar dröm Yoggi och lite smoothie o hon gjorde en ny sak :) Delade rånen och tog små mini bitar i munnen.. De har aldrig hänt förr .. Min dröm är just nu att hon ska kunna gotta i sig pepparkakor och julmat .. Kanske lite för mycket begärt :/

Men jag längtar efter att hon kan börja äta utan rädsla och kräkningar..

Vi väntar fortfarande på tiden för sövning och Gastroskopi .. Hoppas de blir klart innan nyår men de tror jag knappast...

Sorterat bort massa kläder idag .. Vill ge bort och kanske sälja nått .. Får se!

Fick även igår ett stort paket från Lekmer :) lite presenter i :)

Imorgon ska mannen pä event jobb i Dk o lördag i Stockholm ..

Ska sova nu <3 Sov gott alla fina och håll er inomhus så " Sven" inte tar Er!!

Äta :)

Lite nytt!!

..,

Av Aziza - 5 december 2013 17:18

Fel utav mig och klaga.. Fel o säga att jag är trött .. Allt är så fel..

( men sorry ... De är min jäkla verklighet)

Av Aziza - 5 december 2013 17:16

Ibland blir jag så jävla trött på allt .. Småsaker blir asstora och ingen hör vad man säger.. De enda svaret jag får är att " jag ska sluta tycka synd om mig själv" skit bra svar liksom! Varit riktigt mycket de senaste dagarna:( har varit sjuk sen i torsdags och i måndags fick jag penicillin pga 122 i CRP..
Har varit så dålig att jag inte orkat ett skit nästan.. Men försökt men de räcker med Ayla liksom.. Idag skulle jag varit iväg med Ayla till sjukhuset för att jobba med hennes mat men ställde in de för jag var febrig.. O tänkte vila men så blev de inte .. Så får se hur kroppen reagerar på de imorgon eller så..

Jag har tvättat och fixat med kläder och hör stormen där ute.. Stämningen är skit här hemma just nu.. Jag håller mig undan då de är bäst.. Önskar bara att de var tillräckligt sent så jag och min Sessa kunde sova istället .. Men icke sa icke! Hon ligger bredvid mig här i rummet..

Barnen håller på med sitt på sina rum, bättre så de slipper se denna skit.
Vi alla är trötta på allt som varit..

Tog bort min fb pga att min man tycker att jag bara lägger upp " tyck synd om mig statusar"
Men så ser jag de inte.. Jag skriver ju bara om hur jag har det och vad jag gör!! Känns som mänga saker bara blir fel..

:/

Trött o less o vill bara försvinna bort ..
Bort från kaos ..

Bara få må bra ... Känna glädjen ...

Men de känns långt borta ibland..

Vad har hänt ? Vad har inte hänt?

SPELAR INTE SÅ STOR ROLL NÄR MAN MÅR SÅ HÄR ÄNDÅ...

Finns en del runt mig som är mina diamanter <3 återkommer Ayla skriker

Ovido - Quiz & Flashcards