Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Aziza - 2 mars 2014 21:44

Haft sån full rulle att jag inte hinner typ skriva mer än godnatt nu;) återkommer imorgon!

Av Aziza - 2 mars 2014 12:35

Hellu!!
Symptomen är fortfarande kvar tyvärr men när jag håller mig upptagen o grejar så känns de lite bättre!
Beställde hem lite nytt för mina pengar som jag fick utav mamma :) en byxdress till sommaren när jag gått ner och ett par snygga o roliga skor !! O en tunika strandklänning/ blus :) allt från Nelly!! Tog mig massa tid att finna fram till dessa!! Tycker de hade dåligt med färg! För färg vill jag ha på vår o sommar för de speglar mig!
Annars vaknade idag o städade från 8-11 dammsugit moppat fixat toaletterna ändrat in med den nya Kina mattan o fått ett annorlunda vardagsrum! Bakat en Tosca kaka nyss och fixat iordning mat lista och handling.. Ska ta en promenad med Ayla när hon vaknat!

Känns skönt att vara igång! Behöver de!
Hoppas att dessa obehags symtom snart är borta!! 8 dagar sen jag slutade nu!

Tänkte ta o fota o lägga ut massa skor som inte använts på ett tagen bara står där!

Ovido - Quiz & Flashcards