Alla inlägg den 13 mars 2014

...

Av Aziza - 13 mars 2014 21:36

Tack min fina vän för promenad sällskapet idag och allt vi fick snacka om :) <3

Av Aziza - 13 mars 2014 21:34

Rensat luften mellan mig o mannen igår ;) behövde de! Känner mig lite kvävd i mig själv ibland!! Fick igenom sjukersättning på 50% i måndags.. Idag damp de ner ett brev från Fk att de vill utreda ang mitt bostadsbidrag.. Fy satan.. Jag har väntat beslut från Sept 13 och de vill ha in nya inkomstuopgifter för jag inte ska få för mycket bostadsbidrag!! Alltså snacka om dubbel moral!
Tacksam för att nu har jag 3 år framför mig att " lean back" psykiskt .. För med min adhd o hyper aktivitet finns ingen lean back rent fysiskt.. Sitter fan aldrig still.. Idag har jag vandrat en hel del två omgångar.. Igår oxå.. Köpte ett sånt set med vindjacka och leggings igår.. Så mkt lättare de blev när jag slapp svettas som en ko.. Frihets känsla.. Men dock kände jag mig naken i leggings och vindjacka som inte gömmer låren :/

Men nöjd är.. Nu väntar jag bara på vågen..

Jag ska ner innan sommaren .. Thats It! Måste få justerat mina tabletter oxå så jag slipper bli så seg o trött mot eftermiddagen.. Vill kunna köra ett jämt race:)

Imorgon ska jag och Ayla på mammagruppen hos habiliteringen .. Ska bli kul!
Skönt att träffa andra som också har de lite tuffare än de normala fallen..
Jag skippade 4 timmars mat träning på sjukhuset igår.. För Ayla håller på med sina kindtänder och äter ändå inte ordentligt som hon ska.. Tyvärr har vi blivit tvungna att gå tillbaka i konsistens till typ 5 månaders puréer :(
Vill de ska ändras typ Nu.. Detta slit varje dag och kamp tar på mina krafter..

Varför kan de inte bara bli BRA liksom.. Nån dag?!

Längtar så efter nya tider .. Mer ork o massa annat;)

Ska ev iväg imorgon på premiären utav Tommy.. Får se om de löser sig med barnvakt.. Om mamma hinner .. Annars får de bli en annan gång:)

På söndag blir det ev en tur till Köpenhamn för mannen ska jobba där.. Jag går väl runt med kidsen typ i nån timmar..

Lördag ska G på kalas vid 16-19 O sen kommer hans kompis och ska sova över:)

Måste ringa G läkare imorgon o förnya recept..

Godnatt!

Fikade med mamma utomhus i onsdags :) Den lilla semlan är hennes o min är Budapesten såklart ;)!

Ovido - Quiz & Flashcards