Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Aziza - 19 mars 2014 11:47

Ayla vakna 6.15 så hon sover nu :) o kommer få sova igen om hon är trött.. Sjukhusets personal verkar inte förstå att de funkar inte att ha en super ledsen flicka hela kvällar o eftermiddag.. Jag orkar inte !! Hon orkar inte!
Har hämtat ut vågen o den visa inte vad jag vill men skyller de på röda veckan.. Ska tvätta vid 14 för den saken på dörren i tvättstuga 2 funka inte så jag kunde inte komma in.. Släpade tvätt o Ayla på armen .. Men jag snea inte ut så mycket ändå.. Har börjat med maten :)

Skulle ner o köpa tvättservetter o mjölk men de blev bröd o katrinplommon puré åt Ayla.. Mjölken som jag vill ha hade inte kommit o servetterna glömde jag.. Blir trött på mig själv !!

Ska snart ta en power walk o hämta ut G medicin o min .. Ska gå själv hoppas jag.. För den kaos som Ayla gjorde där igår höll på att knäcka mig:(

Hon slängde sig hit o dit o skrek o jag försökte prata med de EXTREMT sega apoteks personalen i kassan.. Usch svetten rann o på väg ut kom de fram en kvinna som jobbar för röda korset på sjukan o frågade om jag behövde hjälp med Ayla.. ALDRIG HÄNT MIG FÖRR!!

Va på Eldfesten i Malmö igår .. Massa eld o god soppa åt vi och såg mest typ afghaner där.. Men de var svensk iranska föreningen..
Va trevligt tills alla börja trängas vid elden där folket hoppar över den.. Ayla fick spel!
På vägen hem köpte vi varsin Sujok rulle sååå himla gott!!

Dags att fortsätta!

Av Aziza - 19 mars 2014 11:43

Ayla vakna 6.15 så hon sover nu :) o kommer få sova igen om hon är trött.. Sjukhusets personal verkar inte förstå att de funkar inte att ha en super ledsen flicka hela kvällar o eftermiddag.. Jag orkar inte !! Hon orkar inte!
Har hämtat ut vågen o den visa inte vad jag vill men skyller de på röda veckan.. Ska tvätta vid 14 för den saken på dörren i tvättstuga 2 funka inte så jag kunde inte komma in.. Släpade tvätt o Ayla på armen .. Men jag snea inte ut så mycket ändå.. Har börjat med maten :)

Skulle ner o köpa tvättservetter o mjölk men de blev bröd o katrinplommon puré åt Ayla.. Mjölken som jag vill ha hade inte kommit o servetterna glömde jag.. Blir trött på mig själv !!

Ska snart ta en power walk o hämta ut G medicin o min .. Ska gå själv hoppas jag.. För den kaos som Ayla gjorde där igår höll på att knäcka mig:(

Hon slängde sig hit o dit o skrek o jag försökte prata med de EXTREMT sega apoteks personalen i kassan.. Usch svetten rann o på väg ut kom de fram en kvinna som jobbar för röda korset på sjukan o frågade om jag behövde hjälp med Ayla.. ALDRIG HÄNT MIG FÖRR!!

Va på Eldfesten i Malmö igår .. Massa eld o god soppa åt vi och såg mest typ afghaner där.. Men de var svensk iranska föreningen..
Va trevligt tills alla börja trängas vid elden där folket hoppar över den.. Ayla fick spel!
På vägen hem köpte vi varsin Sujok rulle sååå himla gott!!

Dags att fortsätta!

Ovido - Quiz & Flashcards