Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Aziza - 15 mars 2014 22:33

Vaknade 3.30 idag med Ayla pga stormen som pågick utanför :/ Tog ett tag sen somna hon om till 6.30 Är rätt seg just nu vid 22!
Vid 9.30 var jag och mannen på frukostmöte på Comfort hotell sen gick jag o sonen ner på stan och ordnade present till hans vän som han skulle till:) Blev en keps och stickad tröja!
Pizza blev det till middag och jag o mannen lämnade iväg G till kalas o storhandlade på väg hemåt.. Sen vart de bio .. O nu soffhäng med de stora barnen .. Fick nyss ett sug på nått.. Så vi har varsin 90 grams cheeseburgare tallrik på väg ;) Hahaha!!!!
Så nu ska jag kränga o sen sova som en gudinna!!

Imorgon ska mannen till Vesterbro o Köpenhamn för ett event och jag ska jobba lite med att ringa på hus och fixa hemma!! Hade tänkt åka med men vi har så mkt annat så de får vänta!

Längtar efter semester .. Mat sol bad o bara vara.. ..

Ovido - Quiz & Flashcards