Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Aziza - 8 mars 2014 22:10

Började tvätta 07 efter att ha somnat 00.30 o Ayla vaknat 4 ggr på det! Sen gick jag loss o sorterade i källarförrådet o la ut min mellersta sons Emmaljunga som bara han haft :) oh just o deras kusin !! Min brorsdotter lånade den oxå ett tag men jag tänkte bortskänkes men med tanke på att allt ingår till den men ett nytt chassi behövs .. Så är 200kr okej! 10 tusen kosta den som ny!

Städat o grejat och åt middag med mannen på Donken.. Synd man blir hungrig så snabbt utav deras mat:/
Imorgon blir det korvgrillning :P de ska bli gott!!
G sover hos sin kompis ikväll o hämtas imorgon vid lunch samtidigt so mannen kör mamma till Bauhaus o shoppa till hennes trädgård ;)

Min kropp är slut efter allt bärande idag ... Så nu säger jag godnatt .. Åh just de!!

Jag har dubblat min adhd medicin och idag har jag fungerat väldigt bra i humöret o orken :)

Sov gott!!

Så slut såg jag ut när jag vakna ... Till min fantastiska tvätt!!

Knäpp katt!!

Våren är kommen!!

BÄSTA!!

Ovido - Quiz & Flashcards