Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Aziza - 28 mars 2014 22:24

Kämpade igenom dagen och for iväg med mamma o handlade på Ica maxi o ÖB o sen hemåt och packa upp.. Ayla fick kalops innan utgång och väl hemma igen smoothie o sen gick vi ut i solen o värmen .. Mötte upp min fina vännina som lyste upp resten utav dagen <3 Positiv energi sprider hon runt sig. Hemma blev de sen entrecote o pommes beasås o sallad med fetaost till middag ;)
Såg en hel film.. O nu lagt mig .. Tag it 2 tabletter 5 HTP känner mig lite bättre ;)
Sov gottn

Av Aziza - 28 mars 2014 08:58

:'( känner mig ledsen och trött på att ha det så här! Ayla har vaknat massor men bara fått vatten.. Hon gjorde morgon 5.45 Så det är många timmar tills de blir kväll och jag får vara ifred på mitt rum o sen sova.. Usch .. Alldeles för lång tid!
Hatar denna nya feta kropp kliar överallt..
Äcklas av mitt utseende men tyvärr är jag för trött o lägga tid på att göra nått åt de.. De är inte som innan att de är nå kilo nä de handlar om 17 kg ., Fakin 17 kilo!!

Fan!!

Allt klämmer åt .. Min kropp mitt utseende de jag haft som var fint is gone!!
All gone! Kvar är en fet nedstämd kvinna som hatar allt !!

Ha en fin fredag!

Av Aziza - 28 mars 2014 08:54

DET ÄR VAD JAG ÄR!! Hatar allt runt mig just nu o allt irriterar mig allt kliar jag är trött o vill bara bail on everything! Right now!

Ovido - Quiz & Flashcards