Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Aziza - 10 mars 2014 11:07

Ayla är nog sjuk.. Hon vill inte vakna ordentligt än.. Hon somnar bara om o om igen! Har hunnit med de mesta och kommit på att jag inte behöver köpa nån mascara.. Hällde vatten i den gamla.. Vips som Ny!!

Av Aziza - 10 mars 2014 08:18

Lönt att man vakna liksom.. Lördag-söndag natt vakna Ayla lördag kl 23 o var vaken till 03 på söndagen.. Mannen kom hem från sitt event och hade druckit nån öl vilket resultera i kaos då vi inte dricker.. Tjafs tårar och tillits problem framöver.. Han mår skit för jag märkte de verkar de som.. Ayla hade ju varit vaken ett tag och skrikit och jag va så slut.. Söndagen har jag hållit mig undan honom för jag behöver bara vara och få va!
Jag somnade 05 vaknade 07 med Ayla febrig och förkyld.. Städade och gick en promenad med Ayla sen hämta vi storebror o åkte hem o tog oss ut igen för att grilla då de var bestämt sen länge..

Var mest tyst igår.. Vaknar upp idag är så förkyld och hostig .. Trött ., men finns inget att göra åt bara att köra o köra..

Ska bli 12 grader idag så jag får väl ge mig ut o gå såklart som alla andra ggr!!
Har inte skrivit nån matlista eller inköpslista..
Tänker inte göra de heller.. Har ingen lust! Idag är en sån dag jag inte skulle vaknat ..

Ovido - Quiz & Flashcards