Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Aziza - 27 mars 2014 21:42

Hej igen efter några dagars paus! Har liksom inte haft tid att blogga via mobilen ens för jag är antingen så himla trött eller att när jag lägger mig vill jag inte bli pigg utav ljuset från luren:/
De är mkt som pågår runt mig just nu.. Mkt med Ayla o hennes sömn och jag som är helt slut från hennes nätter.. Massa klåda sen 2 veckor som gör mig sjukt knäpp i huvudet.. Helt galen.. Massa möten och sjukhusbesök samt allt med familjen.
Är så less på att de inte sker nån förändring kontaktat Aylas läkare och bett om Theralen men de erbjuder de som allra sista utväg.. Först inläggning på sjukhus med henne eller att mitt sk nätverk mamma o man ska ta hand om henne på natten.. Mamma måste ju isåfall sjukskrivas vabba med Ayla så hon kan ta några helvetes nätter då Ayla är kaos.. Mannen måste ju vara pigg för han måste läsa o gå på lektioner annars måste han vänta 8 v på att få gå om en lektion han missar och vi har redan sån stress med allt annat jobb som ska göras.
Usch.. Så satans trött!

Fattar inte varför vi ska behöva strida så satans mkt :( Inte en enda flaska har Ayla fått på dagen idag.. Hoppas jag fixar de imorgon också ..
Ska sova nu .. Ayla vaknar när som :/

Ovido - Quiz & Flashcards