Alla inlägg under november 2013

Av Aziza - 7 november 2013 21:47

Det kommer och går.. Men orkar inte.. Jag är så förälskad i min lilla dotter och fall jag skulle få en till flicka vet jag inte hur jag skulle göra.. Vill inte att nån ska ta den tid o plats som Ayla förtjänar att få med mig <3 när hon är runt 5 är jag för gammal ju..

Nu ska jag krypa ner o sova med henne <3 Min älskade lilla tjej!!

Vet jag skriver mycket om henne.. <3 Men självklart är mina pojkar oxå mitt allt:) Min stora son har övningskört med mannen <3 Vad skulle jag gjort utan denna fantastiska man :0 han är underbar!
Imorgon är de samtal på G skola .. Får se vad som sker ..

God nattish

Av Aziza - 7 november 2013 13:48

Bakade en kladdkaka innan Ayla somna.. Medan hon sov hann jag både att duscha och äta lunch maten från gårdagen!!
Gott var det och fortfarande lugnt hemma:) Ska klä på mig o när Ayla vaknar ska vi gå ut en sväng .. Om de inte regnar!! Har fått i Ayla både Movicol och Zantac ska försöka sen innan natten o ge henne en dos till.. Hoppas de visar resultat och kanske hon sover NOT!! Men skulle vara fantastiskt om de sker :)

Återkommer senare!!

Kram på er

Mammas guldklimp

Kladdkakans Dag <3

Av Aziza - 7 november 2013 08:38

<3 Snart så.. Grått ute idag! Klickade hem lite julklappar igår :) åt killarna i huset.. Vi har fortfarande inte fått iväg inbjudningarna till Aylas kalas.. O inte funnit lokal!! Dags att sätta fart med det och starta ett event !'
Mannen har uppkörning idag för att komma vidare med lastbils kortet., han sliter med teorin som bara den..
Jag avboka min examination igår.. Fanns ingen tid att plugga då Ayla bara sov 40 min totalt under dagen..

Tyst i huset är det för alla är iväg <3

Längtar efter kaffe nu!! Väntar på att Ayla ska öppna sina vackra rådjursögon <3

Av Aziza - 6 november 2013 22:10

Sonen kommer hem med en tröja han köpt utav en vän begagnat för 500kr :0
Blir arg o säger att de är inte okej( i bakhuvudet tänker jag nått stämmer inte ) till slut efter flera valser visar de sig att han fått böter på bussen o han lånat pengar utav vännen o betalar av 500* 2 .. Blev nästan glad.. Eller tacksam att de var på detta pengarna åkte till och inte nått annat skit..

Aja blev väl en timmes diskussion kringer lögner och konsekvenser.. Känns så uttjatat!!! Hoppas han förstått nu..
Annars har de varit en rätt tuff dag med Ayla( gnällig) menar jag då.. Gick bra med G på röntgen får svar inom 2 veckor.. Hoppas de bara är en sträckning!!

Annars blir de o ta och lägga sig nu då efter 2 nya avsnitt utav SOA ... Dom är så grymt bra!!

Hoppas på lite mer sömn inatt än alla de 7 uppvak jag hade igår ..,

Av Aziza - 6 november 2013 00:49

Behöver sova ...

Redan blivit väckt 3 ggr sen Ayla somna 21...

Av Aziza - 5 november 2013 21:02

Så skönt att lägga sig.. Nyduschad och fräsch bredvid min nybadade bebis :) har provat att ge henne 50/50 med välling o ersättning får se hur natten blir!!
Imorgon blir det examination och sjukhus besök med G vars fot ska röntgas..

O jag ska anteckna om kolla upp massa saker som jag kan begära för att de ska funka i skolan o att de sätts in resurs..

Alltid måste man slåss.. Finns inget som bara kan vara i vårt liv!!
Nya saker varenda vecka !!

Med detta säger jag godnatt!!

Av Aziza - 5 november 2013 12:30

Blir knäpp på detta...

 

Nu ringde min mellersta sons mentor (adhd har han och medicinerar) han berättar att min son är dålig på att hjälpa till o ta undan och han var elak mot någon i 9an min son går i 5an :/ Hmm hur gick det till??

Han tittar runt på massa saker och är inte fokuserad...No SHIET ....han har adhd och det är nog fett svårt att fokusera i en klass med över 40 elever....

 

Blir så trött!!! Vill byta skola...Ännu en gång nya pedagoger som inte känner till honom och hans behov ...

 

Möte på fredag vid 13 ....

Av Aziza - 5 november 2013 12:13

Dom ringde från sonens gymnasie skola och frågade om han fick vara med i deras katalog då han har skyddade uppgifter...Fan för mitt ex som berövat mina fina barn att ha de som alla andra..


Men samtidigt är jag oerhört tacksam att jag bröt mig loss..Finns så många i min närhet som lever under framförallt psykiskt våld..men även fysiskt..

Dom anklagar sig själva och är riktigt sänkta till botten..De försöker att försvara varför dom stannar kvar med massa olika skäl..Vill bara hjälpa dom alla att inse ATT DET ALDRIG KAN BLI BÄTTRE NÄR MANNEN HAR PASSERAT EN VISS GRÄNS!!!


De slösar sin tid sin själ men framförallt deras barns själ...Trasiga själar ...ingen som hjälper dessa oskyldiga när mammorna inte orkar ens hjälpa sig själv...


Tragiskt men sant!

Ovido - Quiz & Flashcards