Alla inlägg den 1 april 2013

Av Aziza - 1 april 2013 15:52

En snabbvisit på mannens jobb o hämta hans flygbiljett .. Han ska till Stockholm imorgon på hotell o allt med jobb .. Najs ..

Av Aziza - 1 april 2013 15:39

En snabbvisit på mannens jobb o hämta hans flygbiljett .. Han ska till Stockholm imorgon på hotell o allt med jobb .. Najs ..

Av Aziza - 1 april 2013 11:49

Hemmet luktar utav vitlök.. Färska örter .. Timjan och Rosmarin ... Citron... Detta betyder att maten är påbörjad :D Ett av mina stora intressen ;) Matlagning!!
Lammsteken is in the Oven ;)

Av Aziza - 1 april 2013 10:33

Vi har lurats idag ...skickade sms till våra föräldrar !!! Haha!!! På en timme fick vi inga svar.. Så vi skicka April April... O då kom svaren.. Tack för den hahahahaha

Av Aziza - 1 april 2013 10:31

Hör och häpna .. Vår tjej somnade vid 21 igår och vakna första gången 04.28 :O första gången sen födseln jag har sovit så länge i ett streck !!! Hoppas***** att de är på väg att vända till lite bättre natt rutiner så jag får sova mer :) Däremot har jag haft problem med klåda sen 3 veckor.. Var hos läkaren i torsdags.. Han tittade inte ens på min hud.. Utan bara gav mig en tub med en kräm mot skabb!!!! Då jag vet hur de är och ser ut blev jag fett förvånad!! Vilken jubel idiot!! Så fick gå hem tvätta rent allt som fanns i sovrummet och ha denna kräm i ett dygn.. Tror ni klådan försvann? Nääää!!! Käkar nu Atarax som är ett lugnande medel för att lugna de hela.. Inte skönt alls att vara helt i en dimma hela dagarna..
När man är en väldigt alert kvinna;)
Ska ringa dem imorgon och kräva blodprover och en jäkla utredning! För jag kan inte ha det så här!

Dax för kaffe och tvättstuga!! Tror jag klagat klart om min klåda!! Hshaha!!

Ovido - Quiz & Flashcards