Alla inlägg den 5 april 2013

Av Aziza - 5 april 2013 20:31

Hmm .. De är frågan? Snart kommer mannen från jobbet och jag och min mellersta son har lagat choklad sås :P så när Papi kommer blir det glass med annanas och sås :) o typ en timmes tv innan vi kommer slockna .. Lillan somna på soffan <3

Av Aziza - 5 april 2013 19:21

Fått lite gröt i flickan ikväll :) Hon verka gilla de mer än de andra sakerna ..
Så kul med dessa framsteg .. Så underbart med en liten prinsessa med sina mörka ögon och mörka hår min Vackra Persiska Prinsessa <3

Efter mat vart jag tvungen o byta till hennes nya pyjamas :) Fortfarande lite stor MEN JAG ÄLSKAR NEXT KLÄDER :) <3 Så sött o gulligt !!! Min rosa bakelse :)

Av Aziza - 5 april 2013 16:31

Fått en ny favorit rätt!!!

CIDER KYCKLING!!! Himmelskt gott wow!!
Hoppas alla hemma kommer uppskatta den lika mycket som jag gjorde;) Dom brukar inte vara kräsna <3

Laga de i helgen fina läsare :)
Jag körde på kycklinglår och mer buljong o grädde samt extra knorr kyckling buljong tärningar :) <3

Smaklig spis!!!

Av Aziza - 5 april 2013 11:41

Lördag : Kebab m pommes
Söndag : Helstekt lax
Måndag : Gräddstuvad pytt
Tisdag : Kycklinggryta m ris
Onsdag : Falukorv i ugn ala Per Moberg med mos
Torsdag : Tacogratäng
Fredag : Fried Rice med Räkor strimlad kalkon koriander ägg .

Av Aziza - 5 april 2013 11:41

Lördag : Kebab m pommes
Söndag : Helstekt lax
Måndag : Gräddstuvad pytt
Tisdag : Kycklinggryta m ris
Onsdag : Falukorv i ugn ala Per Moberg med mos
Torsdag : Tacogratäng
Fredag : Fried Rice med Räkor strimlad kalkon koriander ägg .

Av Aziza - 5 april 2013 09:48

Snart är frivisningen på C more slut..
Blir o binda sig!! Just nu visas Dino 2 :) bästa kids kanalen tycker jag!! Plus de är Teletubbies varje dag ;) o stänger vid 19 !!

Av Aziza - 5 april 2013 08:54

Solen skiner och Ayla sov fram till 04 o sen mat och sov till 7.20 :) Saker går framåt !! Nu har hon somnat om och pappa åkt till jobbet och killarna är i skolan!
Det är fredag idag fast mannen jobbar till stängning så de får bli mys med grabben istället .. Storebror lär ju vara ut till 22 såklart!

Har lite samtal att ringa och en räkning som ska betalas sen drar vi ut en sväng :D passa på o skaffa lite fräknar ;)

Dagens middag blir : Cider kyckling med ris o sallad!

Just de ja.. Matlista och inhandlings lista ska oxå fixas !!!
Då bilen är på reparation så blir de och köra en ala " Taikon" stil .. 2 st kärring vagnar och vår barnvagn drar jag och mamma o handlar med!! ( mannen jobbar hela helgen)
Kommer säkert gå utmärkt!!

Dax för kaffe <3

Ovido - Quiz & Flashcards