Alla inlägg den 29 april 2013

Av Aziza - 29 april 2013 21:40

Åhh nyss duschat och smort in mig med en utav mina favorit lotions <3
Föredrar faktiskt lotion istället för parfymerna..
Sitter längre och doftar överallt :)

Nu lägger jag mig för natten tills Lillan vaknar för mat i en himla väldoftande sfär :)

Natti natt

Av Aziza - 29 april 2013 21:11

Ska beställa ett sådant till Ayla :) Läst så mycket positivt om detta och ett väldigt naturligt sätt att lindra feber etc vid tand sprickning ... Kolla gärna in deras sida :)

Av Aziza - 29 april 2013 21:06

Ska beställa ett sådant till Ayla :) Läst så mycket positivt om detta och ett väldigt naturligt sätt att lindra feber etc vid tand sprickning ... Kolla gärna in deras sida :)

Av Aziza - 29 april 2013 20:46

Mammas mys tjej<3

Godnatt <3

Av Aziza - 29 april 2013 20:45

Städar jag lite i min Walk in closet.. Som pga rådande kaos inte är de längre!!! Skulle behövas rensas ur rejält.. Jag är en sån person som samlar på mig:/ gör mig inte av med nått typ.. Inte alls bra!!

Ska nog samla ihop o kanske sälja o ge bort lite sexy kläder etc som jag aldrig kommer gå ut med igen typ.. O saker man aldrig använt :0

Som denna jeans Cat suit

Av Aziza - 29 april 2013 18:55

Vackert <3

Av Aziza - 29 april 2013 16:38

Varit på möte med äldsta sonen på skolan för de skulle informera om hans val för gymnasiet :) O hur hans betyg ser ut ;) har gått från ig i massor utav ämnen och nu har han kämpat sig upp och skaffat behörighet för precis de programmet han ville gå:)

Måste jag säga att jag är så stolt över honom <3

Annars lagade jag middag nyss Lime och vitlöks marinerad lax med couscous och kall sås o sallad. Blev himla gott !!

Efter många timmars promenad är jag nu helt slut men vet att dagen Inte är slut än ...

Ayla vaknade 3 ggr inatt och bla kissade lite i sin pyjamas.. Så de blev ombyte där ..
Nog därför jag känner mig mer sliten än idag än annars :/

Tror jag ska ta nån godis o pigga upp mig med !!

O just de... Ayla älskar majskrokar !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards