Alla inlägg den 26 april 2013

Av Aziza - 26 april 2013 22:08

Då säger vi god natt för en stund <3

Imorgon väntas storhandling och Tivoli på stan :)

Blir kul o förhoppningsvis kommer alla gråa moln lysa med sin frånvaro <3

Av Aziza - 26 april 2013 20:37

O där somna hon <3 skönt.. Synd bara att de känns så mörkt hemma just nu.. Ska lägga mig runt 22 ;) Blir nog ingen film här..

Ha en fin fredag allihop

Av Aziza - 26 april 2013 10:41

Det har regnat hela natten och Ayla har vaknat 4 ggr .. Känner mig lite mörbultad då vi satt tvätt tid 07 .. Så jag kunde inte sova ut :(

Men iallafall nu är tvätten klar för denna gången :) O vi ska snart ut en runda med vår tjej :)

Idag kommer min nära väninna och hälsar på oss en runda vid 14 :) Ska bli trevligt .. Hon stod inte ut o vänta längre på o få se vår Sessa igen:) Hon bor några mil härifrån och jobbar och är ensamstående så jag förstår henne att tiden är knapp <3 Ska bli trevligt!! Får väl vräka i oss massa sött så man är pigg !!!

Idag ska även min son sova hos mormor för " han ville " det .. Så han blir hämtad runt 17 och ska iväg o handla mys med mormor ;)

Imorgon öppnar tivolit här i staden o ska stanna tills tisdag kväll ;) Så där kommer mannen o killarna smälla pengar dessa dagar ... Alla älskar ju karuseller ;) Förutom Jag!

Jag och mannen ska tända ljus ikväll och se den nya skräckisen " Mama" innan stora sonen kommer vid 22 ;)

Lägger upp Aylas favorit figurer från BBC som även gör Teletubbies som hon älskar o se .. Dessa kommer från drömmarnas trädgård :)

Lägger även upp veckans Matlista :)

Förhoppningsvis blir det en fin dag ...

Hoppas ni andra har de fint :)

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards