Alla inlägg den 18 april 2013

Av Aziza - 18 april 2013 20:45

Idag har varit en bra dag känner jag .. Även fast BVC såklart ifrågasatte vårt beslut men de var ju väntat!
Skönt att slippa oro över att vår Sessa ska bli sjuk <3

Kollar in de nya programmet Tonårsbossen.. Visar verkligen hur de är tycker jag! Speciellt med bortskämda ungdomar!

Ayla sover här bredvid mig i soffan ska lyfta upp henne strax o ta en smörgås och snart sova <3 Fortfarande ljust ute .. Härligt men blir nog tvungen att köpa rullgardiner till vårt sovrum ;) så Ayla inte börjar vakna 05!!

Av Aziza - 18 april 2013 20:30

Idag har varit en bra dag känner jag .. Även fast BVC såklart ifrågasatte vårt beslut men de var ju väntat!
Skönt att slippa oro över att vår Sessa ska bli sjuk <3

Kollar in de nya programmet Tonårsbossen.. Visar verkligen hur de är tycker jag! Speciellt med bortskämda ungdomar!

Ayla sover här bredvid mig i soffan ska lyfta upp henne strax o ta en smörgås och snart sova <3 Fortfarande ljust ute .. Härligt men blir nog tvungen att köpa rullgardiner till vårt sovrum ;) så Ayla inte börjar vakna 05!!

Av Aziza - 18 april 2013 11:13

Efter att ha läst en hel del och sett föreläsningar om vacciners baksida har " Vi " bestämt oss för att inte ge vår dotter något vaccin just nu iallafall. Vill att hon ska få möjlighet att utveckla sitt eget immunsystem och vill inte riskera biverkningarna som är många.

Titta gärna på dessa :)

http://m.youtube.com/watch?feature=relmfu&v=QxoY6j_Z5us

Finns flera delar börja med del 1 :)

Finns även litteratur som
Vacciner-risker och skador


Skaffa boken "Beteendestörningar i barndomen - och sambandet med vacciner" av Viera Schreiber. Mycket fakta, underlag och tung forskning..

Kan säkert lånas på biblioteket också :)

Nu tid och fixa till oss för en runda ut :)

Ovido - Quiz & Flashcards