Alla inlägg den 28 april 2013

Av Aziza - 28 april 2013 16:40

Varit full rulle.. Igår var vi på tivolit och mannen åkte med sonen o jag körde vagn från 14-20.30 Sen väl hemma var jag helt slut.. Men inväntade stora sonen som kom 22.50 ..
Idag vaknat o storstädat med Ayla i bärselen.. Inte lätt o skrubba toa o mopps golv med henne på höften.. Men jag fixade de.. Mannen erbjöd sig ta henne men han dammsuga så liksom de spela ingen roll..
Sen storhandla jag efter de skyndade mig hem o ner på stan igen o vandra så de kundes åka karuseller:) iallafall sonen är nöjd så då blir man väl nöjd:)

Efter 3 timmar där håller jag på o laga dagens middag Köttfärslimpa med potatis sås o sallad mycket gott!!

Blir väl en promenad till efter middagen med Ayla..

Känner mig fett psykiskt nere.. Tror de varit för mycket :(

Bara o kämpa !!!

Ovido - Quiz & Flashcards