Alla inlägg den 20 april 2013

Wtf

Av Aziza - 20 april 2013 21:49

Hicka hicka hicka... Whats up With this!!

Jag har ju lagt mig o ska sova... O bara hickar.....:/ skit !!!

Av Aziza - 20 april 2013 21:08

Njuta lite innan jag somnar <3 Ayla somna för en stund sen men vaknar nog runt 23.24

Imorgon blir en bättre dag ;)

Av Aziza - 20 april 2013 19:19

Efter att lillan varit riktigt gnällig o tillbringat dagen i bärselen .. La jag ner henne och hon somna direkt i sin vagn ... Så här sitter jag på en bänk o bloggar om ingenting ;)
Jag har iallafall i dampets stund hunnit städa neder våning o ovanvåning dammsugit moppat dammat med Lill tjejen hängandes i selen.. Dock har jag inte lagat mat ( skulle grillat ) men efter en sån här dag !!! Vem har lust?? Inte jag iallafall ...

Vänder tillbaka hem om en stund i förhoppning om att Ayla somnar vid 21;) så jag kan lägga mig då oxå!!

..

Av Aziza - 20 april 2013 12:30

Hade planer på o fixa balkongen men skiter i det just nu.. Inte de viktigaste i mitt liv o pengar sparas ... Ska inte planera ett Piss där nån annan utöver jag själv är inräknad ;) Så slipper jag organisera fixa o dona.. Till no Reason!

Ses...

FTW

Av Aziza - 20 april 2013 12:20

Fuck this säger jag bara...

Av Aziza - 20 april 2013 06:48

Helg och då vaknar prinsessan tidigare än annars .... Najs!!!

Tur hon är så fin och go o snackar ihjäl oss <3

Ovido - Quiz & Flashcards