Alla inlägg den 10 april 2013

Av Aziza - 10 april 2013 22:20

Vilken grej med griskött i halalkorv.. Snart blir det fläskkotletter som är mest fyllda med kyckling eller kalv..

Vilken industri:/ Myst och haft mobil förbud tills barnen lagt sig .. Vi vuxna dock !! Väldigt bra !!

Nu sover vi !! Imorgon är det en ny dag och snart dax för matning igen ...

Kram till er alla

Från nån som tror att hon äter minus fläsk ..

Av Aziza - 10 april 2013 16:23

Varit ute på en lång prommis och jag och mannen käka lunch på Little Italy där vi åt flera gånger när jag var gravid :) De blev så glada o se lilla Ayla samt att hennes stora oxå heter Ajla haha!! Roligt!! Ägaren bar runt på vår lilla tjej :) Mormor var oxå med oss så det blev en mysig lunch date!!
Vart ute och gick i 4-5 timmar totalt på de ärenden vi skulle ;) skönt!!
Nu står snart maten i ugnen och de stora barnen är på väg hem från sin PRAO och kompisar :)
Mat bild :) is comin Up!!

Kram så länge ;)

Av Aziza - 10 april 2013 10:49

Haft fullt upp hela dagen igår .. Har skrivit in mig för att ta upp mina studier så studiestart blir 1/5 dock distans studier så jag kan vara hemma:) O mannen tar över föräldrar ledigheten då hans jobb har drabbats utav nedskärningar:( Tur i oturen att han kan vara pappaledig :) Igår fixade vi det:) O var ute på promenad i 4 timmar i solen :)
Fick färg kan jag milt säga.. Var alldeles röd om kinder osv;) hej solen!!
Idag ska de vara sol men ser molnigt ut.. Ska klä oss nu o bege oss ut med lillan :)
Sen till middag blir det Ugnstekt falukorv med mos ;) Mmm gott!!!

Mycket som sker !! Men tackar Gud för att vi har varandra och är lyckliga och klarar oss :)

Önskar er alla en fin dag :)

Dom vackra tulpanerna har slagit ut :)

Ovido - Quiz & Flashcards