Alla inlägg den 3 april 2013

Av Aziza - 3 april 2013 20:13

Ni får gärna lämna era alster så jag kan besöka er <3

Av Aziza - 3 april 2013 19:19

Ayla är nu 3 månader och 21 dagar och fick smaka lite mer morotspure idag :) <3 Min tjej är alldeles orange runt munnen :)
Pappas kaka som hon slicka på i måndags :)

Mmmm !!!
Ska fixa lite gröt imorgon :)

Av Aziza - 3 april 2013 18:53

Solsken bild 2

Av Aziza - 3 april 2013 18:03

Då blev det en promenad för oss bättre sent än aldrig!! Lill tjejen sover i sin vagn finally lite peace of mind .. Alldeles tyst i parken där jag går förutom ljudet från Olympia stadion och HIF som spelar mot Göteborg! Bor väldigt nära så man hör när de blir mål :D!! Inte för att jag gillar fotboll men ändå!
Solen skiner starkt och det är 10 plus grader ute :) Underbart!! Så dum jag e som inte gick ut innan!!
Fåglarna kvittar.. :D Det är vår :)

Inte så lång tid kvar tills mannen landar och kommer hem :) skönt!! Allt känns mycket bättre när alla är samlade:)
Höns mamma till Max är jag!!!

Ha en fin kväll där ute och ta väl hand om Er:)

Av Aziza - 3 april 2013 18:01

Då blev det en promenad för oss bättre sent än aldrig!! Lill tjejen sover i sin vagn finally lite peace of mind .. Alldeles tyst i parken där jag går förutom ljudet från Olympia stadion och HIF som spelar mot Göteborg! Bor väldigt nära så man hör när de blir mål :D!! Inte för att jag gillar fotboll men ändå!
Solen skiner starkt och det är 10 plus grader ute :) Underbart!! Så dum jag e som inte gick ut innan!!
Fåglarna kvittar.. :D Det är vår :)

Inte så lång tid kvar tills mannen landar och kommer hem :) skönt!! Allt känns mycket bättre när alla är samlade:)
Höns mamma till Max är jag!!!

Ha en fin kväll där ute och ta väl hand om Er:)

Av Aziza - 3 april 2013 14:41

Ayla tar sin plats genom att inte vilja se på när storebror spelar .. Nä C more kids ska de vara !!!

Av Aziza - 3 april 2013 13:44

Saknar min mage <3

Av Aziza - 3 april 2013 13:39

Godis mot trötthet fungerar sådär bra.. Pratade med min svärmor nästan en timme i mobilen innan , hon är verkligen underbar mot mig:) Lyckligt lottad skulle jag vilja säga :D mannen kommer hem vid 22 ikväll o jobbar torsdag- fredag från 10-20!! O antagligen nått på helgen oxå.. Längtar efter att sova länge! Men samtidigt vet man ju om att sånt oftast inte existerar med bebisar :P Mellanbarnet sov inte hela nätter förrän 2 års ålder :/ Så man vet ju hur de kan bli..
Bättre o sätta fart med mat !!!

Kycklingwok i kokosmjölk och ris blir det idag :P

Ovido - Quiz & Flashcards