Alla inlägg den 4 april 2013

Av Aziza - 4 april 2013 22:33

Ikväll hamna mina tankar på den sk krisen mellan Nord Korea och Usa.. Vad är de som sker.. Kände mig plötsligt väldigt liten.. Börjar dem sända kärnvapen missiler hit o dit kommer de drabba oss alla.. 3 världs krig på upptrappning.. Tänker på mina barn ..<3

Må Gud och alla högre makter vägleda dessa makthavare !!!!

God natt

Av Aziza - 4 april 2013 19:08

Idag står kampen mellan Sofias änglar på femman och Tonårsbossen på 3 an .. Tror jag väljer de senaste o ser de med mina stora pojkar ;)

...

Av Aziza - 4 april 2013 17:37

Helt slut efter middagen .. Inväntar mellan barnet som är på väg hem :) Ayla somna efter lite flaska .. Hoppas hon är lugn en liten stund:)

Snart är det tid för kväll igen.. Fast solen lyser jätte mycket. !! Så underbart :)

Sugen på godis ...in o gömmorna o leta ...

Av Aziza - 4 april 2013 15:07

Varit iväg och fått gjort de jag ska :) Nu ska jag börja laborera med att Sessan ska få smaka lite gröt med mango puré ;) O få prova nya stolen :) Maten ska oxå lagas !!
Fick även veta att de kommer komma tillbax lite på skatten.. Inte mycket men hellre nått än o betala :) Mannen fick desto mer så de ska in i semester budgeten då vi tänker resa då de är is här ;)
Sverige är ju som bäst på vår sommar o höst:) Då reser man inte bort!!

Däremot när de är mörkt o kallt här så som de varit detta året.. Liksom fortfarande 7 plus ute.. Förra året bada vi i början av maj o slutet av april var det 20+ .. Nä nä!!
Utomlands far vi på vintern:)

:)

Av Aziza - 4 april 2013 12:46

Då har vi beställt ... Ska bli spännande ;) fanns så mycket fint o som sagt kul o ha annat som ingen annan har .. Ska sätta mig ikväll eller imorgon kväll o beställa åt man o killar här hemma :) såg jätte fina Ralph Lauren t shirts.. Tror jag skippar min Ullareds resa ;)

Av Aziza - 4 april 2013 11:10

Sovit ganska bra inatt :) Vakna första gången vid 04 av min klåda o vid 04.30 vakna Ayla;) sen sov vi om till 6.20 åt lite flaska o somna om till 08 !!
Pappa är iväg på jobbet och jag läser inlägg och svarar i mamma grupperna :)

Fick veta av min väninna att hon brukar beställa klädpaket på ebay till sig och sina döttrar ;) måste kolla upp det!!
Kul med saker som inte finns här ju!
Annars väntar vi på att läkaren ska ringa tillbax för hans Knas idéer om att de är skabb var helt knas såklart!! Som jag sa från början! Behöver mer atarax för att klia mindre och sen fått mitt Levaxin utskrivet som ska fixa mim ämnesomsättning!
Visste ni att om de är fel på den..
Drabbas man lättare utav depression .. Trötthet.. Torr hud.. Etc !!!

Där har vi svar på en del av mitt mående!!
Dock glömde läkaren skriva ut det :/
Min vanliga tur!! Men idag tog jag tag i skiten och ringt dem!

Lite te nu och nätshopping ;)

Sen en promenix och hämta ut Aylas Bumbo stol :) lägger upp bild!! Fyndat den för 399 kr

Ovido - Quiz & Flashcards