Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Bli pigg ..

Av Aziza - 26 april 2013 10:41

Det har regnat hela natten och Ayla har vaknat 4 ggr .. Känner mig lite mörbultad då vi satt tvätt tid 07 .. Så jag kunde inte sova ut :(

Men iallafall nu är tvätten klar för denna gången :) O vi ska snart ut en runda med vår tjej :)

Idag kommer min nära väninna och hälsar på oss en runda vid 14 :) Ska bli trevligt .. Hon stod inte ut o vänta längre på o få se vår Sessa igen:) Hon bor några mil härifrån och jobbar och är ensamstående så jag förstår henne att tiden är knapp <3 Ska bli trevligt!! Får väl vräka i oss massa sött så man är pigg !!!

Idag ska även min son sova hos mormor för " han ville " det .. Så han blir hämtad runt 17 och ska iväg o handla mys med mormor ;)

Imorgon öppnar tivolit här i staden o ska stanna tills tisdag kväll ;) Så där kommer mannen o killarna smälla pengar dessa dagar ... Alla älskar ju karuseller ;) Förutom Jag!

Jag och mannen ska tända ljus ikväll och se den nya skräckisen " Mama" innan stora sonen kommer vid 22 ;)

Lägger upp Aylas favorit figurer från BBC som även gör Teletubbies som hon älskar o se .. Dessa kommer från drömmarnas trädgård :)

Lägger även upp veckans Matlista :)

Förhoppningsvis blir det en fin dag ...

Hoppas ni andra har de fint :)

Kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards