Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Aziza - 1 oktober 2013 22:07

Nu är klockan 22 o hoppas vår tjej vill somna..återkommer imorgon <3

Av Aziza - 1 oktober 2013 10:00

Vaknat 5 ggr inatt och givit henne flaska och vid 7 fick jag en spark under hakan som väckte mig.. De är ganska mysigt o ha henne nära men samtidigt sover man dåligt!! Men de sker ju varje dag så whatta hek liksom!!
Väl nere släppte jag ut katterna som jag har inlåsta på toa under natten så man slipper deras party nattetid!! Men nackdelen är att jag måste stor städa varje morgon därinne:/ hellre de än skit överallt!
Åt frukost och duschat.. Tänker om jag ska åka och testa ergobabyn eller dra till öppna förskolan eller göra båda och? Haha!! Svårt val;)

Har iallafall tagit fram kycklingen som vi ska ha till middag.. Grillad kyckling med ugnsgrönsaker :) bästa med hösten alla goda rotfrukter!!!

Aja dax och klä på lillan.. Dricka upp kaffet ta några bitar marabou mintkrokant!!

Har en vän som slutat med socker .. Gud vad jag beundrar henne:) måste vara svårt!! O sen sa hon att man äcklas sen när man äter socker.. Låter ju amazing... Men först ska man lida med huvudvärk och sånt.. Med min sömnbrist fixar jag nog inte sånt!!

Men grymt jobbat utav er som klarar sådana saker!!

Bjuder på min sov bild:)

Vi hörs lite senare !!!

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards