Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Aziza - 10 oktober 2013 11:11

Jag kan verkligen inte vara stilla.. O är jag stilla blir jag så himla trött och vill sova.. Verkliga I lands problem :) Men skämt åsido det är faktiskt synd om dom i min närhet.. Satte igång och städa bara för att.. Jag såg lite sand o damm.. Rensat och flyttat möbler :0 Adhd ride.. Mannen sa jag ska hjälpa dig.. Då sa jag till honom att det inte behövs, men tydligen stressa jag honom med mitt flygande hemma.. Jag vill ju gärna städa själv för jag inte kan sitta stilla ju.. Älskar när de blir rent och luktar rent.. ( alla säger att de är väldigt rent hos oss) men de kräver ju sitt jobb ;)

Förr kunde man ju vila på ett annat sätt men nu med lillan är det fullt ös!

Undrar om jag kommer bli mer sliten fysiskt än andra:/
Nä nu ska jag stressa in mig i duschen :)

Av Aziza - 10 oktober 2013 08:27

Tiden går så fort<3 Idag 14.39 är det 11 år sen min prins föddes med akutsnitt <3 När han väl kom ut mådde han super med en hög apgar poäng :)

När jag vakna fick jag se dig i dimman <3 mitt älskade lilla barn .. Så liten och smal!

Nu är du en stor och snygg kille!

Fick frukost på sängen och paket inte alla för han vill ha lite sen oxå :)

När han hade ätit fick han leta upp en annan present hemma :) En tricks sparkcykel :D han blev så glad!

Fick även stora hörlurar i snygg blå färg som passar sparkcykeln och en klocka och affisch på New York och en Wall sticker med hans favorit lag :)
De andra tar vi sen :) Nu har mannen kört iväg honom till skolan och kaffet är klart :)
Vid 12 ska jag hämta tårtan och vid 15 hämta G och 17 kommer familjen hit :)

Ovido - Quiz & Flashcards