Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Aziza - 8 oktober 2013 21:30

Det är galet tufft ibland.. Massa man ska ha koll på.. Hjärnan är överarbetad.. Fick mina läkarutlåtande idag :) Allt ska iväg imorgon till fk och CSN.
Hoppas att det löser sig och att jag får minst 50% som läkaren tycker .. Skulle vara skönt att få den tryggheten i livet. Så man kan planera och lägga upp saker efter det!

Annars är det mycket på gång i vårt liv.. Som jag sa till min man att det kommer vända och det ska vända .. Det gör det alltid! Vi har haft ett väldigt tufft första år med vår dotter och allt kring hennes situation min mellerstas adhd problematik skol situation som måste fixas nya mediciner.. Nu min egen problematik...
Men det kommer att bli bra och jag är tacksam för det vi får och det som framtiden har att ge <3

Imorgon blir de kanske öppna förskolan och självklart måste jag slå in paket beställa en tårta oxå inför torsdagen :) Sen seg way till helgen !!
Event jobb på lördagen ... Viktigt möte fredagen i Halmstad!

Nu säger jag god natt då Ayla också somnat efter strul och kräkningar tyvärr!!

Ha det fint och ta hand om varandra

Av Aziza - 8 oktober 2013 12:43

All tvätt på tork och mannen tog lillan på promenad så jag slänger mig på soffan och avnjuter en Magnum mini o ser ett avsnitt Glamour på play.. Orkar inte med serien om de ska vara reklam avbrott!! Så 20 min tv nu on My own!!!

Av Aziza - 8 oktober 2013 12:41

En laddning till idag!! Så bra att Movicolen fungerar!!!

Av Aziza - 8 oktober 2013 12:00

En laddning till idag!! Så bra att Movicolen fungerar!!!

Av Aziza - 8 oktober 2013 11:17

Läste att det kommer bli kris på kakao bönor i framtiden :'( hur ska jag orka då liksom?
Dock är de 2020 eller nått sånt.. Förhoppningsvis har jag fått min ork tillbaka då eller inte :/ !!!!

Ta lite hasselnötter som är i choklad o bege mig mot tvättstugan ;)

Mina älsklingar haha!! En burk varannan till var tredje dag för att orka liksom ;)

Av Aziza - 8 oktober 2013 11:05

Hade ett bra möte och vi kom överens om att starta med Zantac nu till Ayla och hoppas att det ska hjälpa henne mot kräkningarna:) Nu har vi ju fått lite ordning på bajset så vi ska köra movicol i några månader för bästa resultat samt låta hennes tarm få vila lite!

Ayla somna när vi kom hem.. Skulle jag med viljat göra ;) Men jag satte igång i tvättstugan istället. Sånt måste också göras ...

Förberett lite på maten vi ska ha kasslergratäng med paprika och ris!

Innan G kommer hem ska jag hunnit slå in lite presenter.. Han fyller ju på torsdag<3

Hoppas ni alla njuter av de sköna höstvädret man kunde riktigt känna hur varm solen är *

Snart är de slut!

Av Aziza - 8 oktober 2013 11:03

Hade ett bra möte och vi kom överens om att starta med Zantac nu till Ayla och hoppas att det ska hjälpa henne mot kräkningarna:) Nu har vi ju fått lite ordning på bajset så vi ska köra movicol i några månader för bästa resultat samt låta hennes tarm få vila lite!

Ayla somna när vi kom hem.. Skulle jag med viljat göra ;) Men jag satte igång i tvättstugan istället. Sånt måste också göras ...

Förberett lite på maten vi ska ha kasslergratäng med paprika och ris!

Innan G kommer hem ska jag hunnit slå in lite presenter.. Han fyller ju på torsdag<3

Hoppas ni alla njuter av de sköna höstvädret man kunde riktigt känna hur varm solen är *

Snart är de slut!

Av Aziza - 8 oktober 2013 06:52

8.30 ska vi på möte med teamet på hab... Hatar när olika instanser skickar hem en tid som man inte kan påverka..
Ayla har ätit 6 flaskor inatt och jag är SKITTRÖTT!
Mörkt ute oxå..

Strax upp o hälla i mig kaffe och bli klar..
Mannen är uppe och fixar så de stora blir klara i tid!

Igår hände något speciellt ... Jag skickade in mitt uppdrag som jag skrivit klart 5 dagar före deadline :O wow!

Drömt skitskumma saker inatt.. Usch! Vissa drömmar påverkar en mer än andra..
Hoppas att idag blir en lika varm och fin höstdag .. Kunde ta en lång prommis med öppen jacka för Ayla :)
O vi besökte öppna förskolan .. Ayla tycker det är skoj.. Men vissa mammor är bara för mycket med att synas och höras :0
Blev iallafall inbjuden på en tur den 25 oktober till en djurpark :) gratis inträde och transport och Max en vuxen per barn :) Hon som håller i öppna förskolan fixar massa sådana gratis saker:) men undrar om jag orkar en hel dag med dom.. Aja får tänka på det!

Snart vaknar nog Ayla hon vrider o vänder o gnäller..

Hörs senare

Ovido - Quiz & Flashcards