Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Aziza - 21 oktober 2013 21:54

Tror min adhd medicin ger mig huvudvärk.. Fast okej jag kan leva med det.. Då den hjälper mig riktigt bra att bibehålla fokus tex vid examinationer och skoluppgifter:)

Fick B på min geografi 2 uppgift.. ;) aldrig fått så bra!! O jag trodde aldrig att jag skulle klara av de.. But I Did!!!!

Allt blir oftast lite halvdant med min adhd..
Men jag är riktigt nöjd!!

Min dotter ligger här bredvid o säger babamama Bububu .. Mannen och jag fortsätter att spåna på höstlovs get ā way.. Spökhotell? Nån miniweekend??

SITTER DU INNE MED NÅTT NAJS .. SOM LIGGER INOM SVERIGE ELLER DANMARK PLS LET ME KNOW!!!!
Krav : gärna pool på hotellet.. Aktiviteter för kids mellan 11-16 typ..

Alla älskar att bada :)

Annars har jag sålt av lite studieliteratur idag!
Ska lägga ut min geografi bok..
Imorgon publiceras artikeln om min man.. Funderar på om de kommer bli uppståndelse eller inte.. Får se nu i dagarna.. Nervöst!! Iallafall bästa pr för dom som vill ha ett speciellt event!!!

Imorgon hoppas jag att de inte regnar.. Har hållit på hela dagen ida :/

Men imorgon hoppas jag att de 15 grader de sagt bjuder på uppehåll!!

Lillan har somnat bäst för mig att göra samma sak <3

Godnatt vänner

Ta väl hand om varandra

Julklapps önskan!!!

Av Aziza - 21 oktober 2013 15:12

Efter att ha skrivit förra inlägget brast det för mig..Började tänka på alla dom som inte är med oss längre som valde drogerna istället för livet...De som dig utav misstag...Varför ville dom inte kämpa? Varför vill inte min sons pappa kämpa..Kämpa mot Heroinet..Kämpa för att vara en pappa..Så svåra frågor..Så många svek..Tänker ofta på vad min son på 16 har i sina tankar kring sin far..

Liksom inget vi pratar om ju ..

Lättare så ibland..


Ska se till att fixa iordning maten Riktigt Carbonara på Italian way...Bacon pasta rå äggula svartpeppar och parmesan...


Oh just det ....


FICK B PÅ MIN GEOGRAFI 2 UPPGIFT!!!! Fan vad förvånad jag blev...Examinationen sker den 4 november...Men innan dess blir det att starta Matematik kursen...Usch vad jag inte längtar till det!


Hörs sen ...Kram

Av Aziza - 21 oktober 2013 12:55

Åker förbi behandlingshemmet där soc placera mig som 14 åring då jag var på glid o ingen kunde stoppa mig... Jag var yngst.. De var 16 års gräns.. En helt ny värld öppnade sig.. Jag och en tjej stack därifrån o liftade med lastbil.. Skulle till Stockholm men blev Gbg istället.. Lastbilen skulle bara till Jömköping.. O där hitta vi en bil som skulle mot Gbg sen tog vi båten för jag kände folk i Köpenhamn..så galet.. Otroligt att jag ändå lever fast jag lever med ärren från allt jag upplevt under mina hektiska tonårs år som en tjej som lärde sig gatans lag tidigt..

Många tankar många minnen.. Massa ångest

Av Aziza - 21 oktober 2013 09:24

Var tufft o lägga Ayla igår.. Sluta med kaskad kräkningar o en hysterisk bebis.. När hon väl lugnat sig fick jag i henne mat o jag la mig ihop med henne <3
Blir iväg på några ärenden i regnet idag..

Bla en ombesiktning på ett hus för stugsommar.. O bråka med lärcentrum som slarvat bort min mans ansökan till sin utbildning! Idioter!

Ayla är fortfarande snorig.. Jag med Mannen med o G med .. Alex verkar ha klarat sig..

Måste ringa rektorn nu på äldsta sonens skola..

Ovido - Quiz & Flashcards