Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Aziza - 3 oktober 2013 17:30

Vi kom till habiliteringen en timme för tidigt;) Som vanligt Miss Adhd:/
Väl där fick vi ett snabbt samtal med sjukgymnasten och ska se om det finns någon lättare gåstol för Ayla! De tog iallafall hennes mått :)

Sen träffade vi ssk och visade henne bajset och hon tog in sitt finger i Aylas rumpa stackars vår tjej och hon sa direkt .. Hon är full med bajs i tarmen .. Så de blev en remiss till barnakuten och Ayla fick samma mängd lavemang som man ger till gravida på förlossningen tog några minuter sen kom massa bajs.. Innan vi stack iväg kräkte Ayla en hel del.. Imorgon ska vi dit igen på förmiddagen och köra en omgång till lavemang och se sen över helgen hur det går.. Ayla äter ju så ofta o kräks mycket .. Så kanske vi har hittat en lösning på en del nu hoppas så kanske hjärtat får sova mer och ev äta större mängd mat så hon håller sig längre <3 Jag hoppas så!!!

Detta starta ju efter op i maj o då fick hon mycket morfin så kanske de är orsaken till detta problem med förstoppning :/ ???

Under vårt besök på sjukan somna hon .. Så utmattad min lilla tjej.. Grät o krystade ..

Gud vad jag lider med henne .. Hon har gått igenom så mycket och de är så orättvist!!

Snart blir det middag!!!!

KINA MAT !!!!
HEMKÖRNING :)

Imorgon blir de tvätt vid 07 sen sjukhuset och sen handling.. Ev ska mannen på nått event.. Får se :)

Kram

Av Aziza - 3 oktober 2013 07:27

Godmorgon allihopa<3

Tänker tillbaka.. För ett år sen hade jag en stor fin rund mage med en liten tjej.. Vilka förväntningar man hade och man räkna ner dagarna <3 Så efterlängtad finns inte!!

Man satt och tänkte på hur kommer hon att se ut? Mörka ögon? Får hon massa hår ?

Mysig och fantastisk tid

<3 <3 <3

Snart blir det gymmet för mig :) Ska ha egentid så mannen passar Ayla på gymmet.. Tar med lapitopi och Teletubbies filmen och filt ;) jag ska lyssna på musik i mina lurar!!!

Sen blir det Hab med Ayla !!!

G har utflykt idag till reningsverket bl.a ... Jag vill också gå på en sån bajs rundtur haha!!

Oh just det inatt väckte jag hela huset när jag skriker i mina drömmar :0

Fy för mig!! Är det inte Ayla är det jag!

Ska ta en kopp kaffe före träningen på gymmet!! Hörde att då bränner man mer!!

Ses lite senare !!!

Bjuder på en magbild <3 och Ultraljud från samma vecka :) 31+4

Ayla vecka 31+4

Jag i vecka 31 <3

Ovido - Quiz & Flashcards