Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Aziza - 15 oktober 2013 21:42

Nu är det slut i rutan hos oss.. Ändrat i sängen så hoppas jag får mer sömn inatt.. Efter så mycket idag är jag helt öm i svanken.. Fick skit besked från CSN.. Ska ringa dom imorgon igen..

Godnatt!

Av Aziza - 15 oktober 2013 18:22

Jag är helt slut.. Har nog PMS också.. Blir så satans slut :( ;@

Av Aziza - 15 oktober 2013 18:01

Efter mat och tvätt tog jag o Ayla ett långt bad :) Himla skönt!! Så nu blir det och ta det lugnt i soffan.. Hon har datan med sina tubbies och jag passar på och skriva lite här :)

Tända lite ljus och ta fram lite ny poppade popcorn och dricka! Hörs senare :)

Av Aziza - 15 oktober 2013 13:25

Helt sjukt..

6 säckar med tvätt.. Tur grannen som tvätta lät mig få ta hennes när hon va klar.. Nu väntar jag på 2 torktumlare o skåp som ska bli klart!!! Jag brukar ha 2-3 säckar annars på mina 4 timmar i tvättstugan..

Jag var iallafall effektiv o skalade potatis till raggmunkarna som blir dagens middag!!! Så himla gott!!

Men har inte hunnit frukost.. Så bad mannen köpa hem lite sushi till lunch då han tog ut vår Sessa på en prommis!!

Svetten dryper när jag pausar!!! Shiet!!

Städade även före tvätten.. Bädda rent allt ner spytt!!

Kommer bli slut sen !

Imorgon är de dags att träffa Aylas sjukgymnast :)

Av Aziza - 15 oktober 2013 08:14

Blev ingen vila.. Lillan bestämde sig för att hosta och spy ner sig o golv där nere..
Stackare.. Hon bara klöks o klöks ..
Nu blir det ännu mer tvätt..

Kommer bli tvungen att ta 2 pass...

Ahhhhhh:@@

Av Aziza - 15 oktober 2013 08:03

Man såg snorbubblorna ur näsan.. Ska iväg senare idag och köpa hem hennes Zantac och se om det kan hjälpa henne.. Är så trött på detta!! Lämna min bebis ifred seriöst.. Vad har hon gjort för att ha de så..

Av Aziza - 15 oktober 2013 07:59

Vilken natt.. Kunde inte sova där jag tänkte för så fort Ayla hamna på magen gråter hon .. Jätte kasst med sömn.. Vakna utav att hon kräkte ner sig och vår säng.. Förkylningen gör så hon kräks ännu mer.. Är så slut just nu ..
Måste vila innan tvätten.. Drömde en skit skum dröm att jag blev helt galen för att de var så stökigt när jag kom ner på morgonen .. Trots allt var fint innan jag la mig Kellogs burken stod fel.. Kaffe burken likaså.. Smulor .. Disk.. Vardagsrum.. Man märker vad jag tänker mycket på :/
Ska försöka vila ...

Av Aziza - 15 oktober 2013 00:31

Va fan då... Fixade flaska och gick på toa och nu ligger jag här o lyssnar på Aylas snarkande .. Ahhh

God natt på mig!! Jag måste ju sova !!

Ovido - Quiz & Flashcards