Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Aziza - 4 oktober 2013 22:05

Åhhh!!! Ser så många som var gravida samma år som jag som är gravida igen ... Blir lite avis på dom.. Va händer? Halllååååå!!!

Blir inga fler just nu.. Men att få bli gravid och växa med sitt mirakel som man väntar flera månader på att få träffa :) Se deras ögon hår leende.. Fantastiskt!!!

Njuuuuuut

Av Aziza - 4 oktober 2013 20:14

Ayla somna ... Nu ska vi mysa så de blir inget skrivande <3

Lite julmust och annat gott!!

Av Aziza - 4 oktober 2013 11:27

Yeeees!!!

Trodde aldrig att bajs skulle göra mig lycklig!!

Men de kom en rejäl laddning i blöjan ..
Så vi gick till sjukan och hon behöver då inget idag... Kanske imorgon.. Men hoppas inte :)

Nu blir de Ica maxi och sen Coop forum :)

Av Aziza - 4 oktober 2013 08:32

Snart ner i tvätten för tredje gången...

Jag är sån som gillar att vara tvättstugan, det känns som lite egentid och det luktar gott och blir rent och fräscht!!!

Ayla tittar på sina tubbies och jag halsar mitt kaffe...


Måste skriva ett brev till CSN idag och förklara hur det ligger till och hoppas på att mina läkarutlåtanden kommer idag..Känns skumt eller på nått sätt annorlunda att jag ska söka sjukersättning att min livssituation och mitt liv och diagnos egentligen påverkar mig så mycket..Känns på ett sätt som att shit jag har ändå liksom klarat ut en hel jäkla del i mitt liv men orken finns inte att kunna arbeta 100% eller 75% och som de sa på 4 timmar jobbar jag som en iller och får gjort de som andra gör på 8 timmar ...glömmer ta rast and so on ...Sjukvårdens chefer skulle älska det men min stresstolerans klarar det inte ...


En vecka eller 3 sen är jag körd i botten...


Brb ..


Ovido - Quiz & Flashcards