Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Aziza - 17 oktober 2013 22:42

Blev läkarbesök med G som resulterade i att han ska få en tid till röntgen samt remiss till sjukgymnast och övningar för att träna upp din skada i hälsenan.. <3 min fina pojke <3
Hoppas de kan stanna vid det och att det går över så han slipper värk!

Efter de gick vi och kollade efter pyjamaser åt Ayla hitta en men den passa inte .. Så ska lämna tillbaka den imorgon.. En runda på Apoteket blev det också köpte hem Ipren åt G och beställde hem Zantac åt min flicka.. Sen när vi väl kom hem fick jag veta att Aftonbladets fotograf kommer om 2 timmar för att ta bilder utav min man då han nyss haft en lång intervju med dom ang hans udda jobb inom event;) de kommer komma en stor artikel och bilder :) Detta kanske kommer öppna nya vägar och ge honom god publicitet :) De hitta hans annons på blocket!!!

Undrar hur stort eller litet detta kommer bli .. Då mannen är den första i Sverige som erbjuder denna tjänsten..

I vilket fall som.. Är han grymt modig och kämpar för varje krona och hans kunder är alltid så nöjda! Himla kul om de kunde leda till försörjning för oss!! Men men.. Vi får se!!

Bvc vid 9 imorgon sen handling och planera matlista :) Imorgon tror jag att mannen får ta Ayla !! Fortfarande snuvig och dan men de funkar ändå..

Sov gott mina fina <3?

Av Aziza - 17 oktober 2013 10:57

God middag !! Kanske jag ska säga.. Vaknade med Ayla vid 7.20 och gick ner och fixade de vanliga och även förberedde maten så soppan vi ska ha till middag står o puttrar sakta sakta!

Har precis pratat med fk och enligt Konsumentverket ska Aylas matkostnader ligger på 700kr/ månad Aylas ligger på 1500kr pga all ersättning :0
Hade ett långt samtal och han sa att det är ovanligt att man får beviljat för barn under 1 år men Ayla tillhör över normala i tillsyn.. Så hoppas de löser sig och att vi får ett positivt beslut.
Inte för att pengarna kommer ta bort min trötthet eller ge mig min ork tillbaka eller få Ayla att sluta kräka o sova på nätterna.. Men en hjälp för alla kostnader..

Frikort har hon ju redan på läkemedel!

Aja.. Känner mig slut och krasslig..vill vila men finns inte möjlighet just nu.
Ska hoppa in i duschen och göra mig klar för att gå till stan och läkarbesök med G vid 13.30

Alldeles kladdig på armarna för jag rengjorde ugnen innan.. Äntligen! Fett jobbigt o hatar de stort men skönt när de är klart!

Hörs sen Ayla har nog somnat nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards