Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Aziza - 7 oktober 2013 09:52

Mannen och sonen kom hem väl igår :)
Hade varit ett väldigt lyckat event i Karlstad och dom vill se honom fler ggr där :)
Roligt att det börjar hända saker!
Annars skulle ayla sova i vår säng och hon har vaknat mycket som vanligt ..
Positiv nyhet .. Efter jag hade pratat med sjukan så la hon värsta bajsladdningen.. Inga klumpar bara mjukt!! Så skönt!! Helgens skit!!

Slapp vi åka in!

Har skalat potatis till moset som ska vara i fiskgratängen, tänkte ta en tur ut kanske mot öppna förskolan, för det gillar Ayla! Även jag lite socialt och man kan gå när man fått nog typ haha!
Roligt att titta på Ayla när hon interagerar med andra små barn.

Skrev 3/4 uppgifter till skolan igår och även fått klart mitt brev till CSN... Äntligen! Hoppas intygen kommer idag alltså! Så jag kan komma vidare med allt.

Åh hoppas att mannen kommer in på sin lastbils utbildning.. På torsdag blir det kalas för min son! Ska bli kul!

Dax att lämna toan och egentiden haha!

Ovido - Quiz & Flashcards