Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Aziza - 18 oktober 2013 22:21

Jag ska sova själv.. Mannen tar Ayla inatt så God natt !!!

Av Aziza - 18 oktober 2013 18:45

Aldrig hört om 18 års gräns på skräck.. Då måste jag ju bara se den..känns som jag har typ sett de mesta i kategorin rysare på Viaplay.. Älskar den förresten för jag kan se mina seriers nya avsnitt innan de släpps på tv och UTAN reklam:D kan de bli bättre ;)? Ikväll ska jag sova själv i G s rum.. Men kommer att ta en sömntablett före ... Så jag somnar!! Helt sjukt egentligen då jag är så slut!

Popcornen nästa klara och min lilla tjej sitter bredvid :)

Ha en mysig kväll ..

Av Aziza - 18 oktober 2013 17:22

Duschat och ligger på soffan.. Skönt!
Avnjuter lite Daim min stora favorit :)
Hoppas vi kan bara ta de lugnt resten av dagen/kvällen <3

Av Aziza - 18 oktober 2013 10:19

Ovanligt!! Sov dåligt som vanligt! Hade tid på Bvc vid 9 med Ayla för 10 månaders kontroll.. Allt gick bra! Vikten har ökat och längden lite lite 1 cm typ.. Men de ser annorlunda ut nästa gång!
Matlistan är klar och inköps listan skriven..
Så när Ayla vaknar blir de att åka o handla.
Måste sätta mig o skriva och ringa in o sätta upp mig för nästa kurs Matematik :0 :( känns skit!! Jag fattar ju inte sånt! Aja får hoppas jag överlever.. De är det viktigaste!

En månads kaos..

G är jätteförkyld han också..
Får se hur han orkar dagen..

Ja ja .. Ner och plugga!

Ses lite senare

Ovido - Quiz & Flashcards