Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Aziza - 9 oktober 2013 22:20

Lillan sover bredvid mig och mannen tog soffan .. Imorgon är de födelsedag för min son <3

Sov gott alla fina

Så här ser det ut i en 180 cm säng när man använder 60-70cm utav den!

Av Aziza - 9 oktober 2013 21:31

Gud va goda!!!
Avnjutit dessa underbara gifflar.. Nu är allt klart för födelsedag imorgon.. Ayla är total pigg!! Alltså vad är detta:/ haha

Har ni druckit nån julmust? Jag har redan fått i mig 3 ggr :P so so good!!

Saker jag äter som är gott förgyller mitt liv o dagar som är tunga <3 inte tröstäta men njutning <3

Måste ta med mig min tjej upp o sova nu .. Natti natti!!

Av Aziza - 9 oktober 2013 20:07

Nu ska jag se på tv med lillan..

Av Aziza - 9 oktober 2013 11:48

Känner att det värker inombords.. Blir alltid lika sentimental och inåtvänd kring mina söners födelsedagar .. Tänker på vilken människa mitt ex var och hur han förstörde allt för oss för barnen för deras framtid.. Vilka djupa sår de har satt.. Inuti min själ.. Blir arg inombords på hur han berövat min underbara pojke så mycket. Är innerligt tacksam för mannen som finns i vårt liv nu.. Men sorgen i mitt hjärta kring det helvete vi tvingats gå igenom.. Rädslan.. Slagen.. Smärtan som försvann när han slog.. Hur jag kämpade för att skydda mina pojkar men inte alltid lyckades:'(
Kommer aldrig nånsin glömma när min son sov i sin spjälsäng och han tryckte ner mitt ansikte mot spjälorna så de kom mot min hals och jag hann tänka.. Nu stryper han mig ovanför mitt barns ansikte.. Paniken.. O tankarna att hoppas han inte vaknar.. Känslan att ingen vågade rycka in för att hjälpa oss.. När jag låg nersparkad vid ytterdörren i hallen och skrek på hjälp.. Vet att människor hörde men inte en jävel hade mage och hjälpa oss .. Bara ett samtal anonymt till polisen...

Folket har inga bollar helt enkelt.. Så Shiet är det!

När ska människor förstå och hellre ringa polis eller sociala myndigheter en gång för mycket än en gång för lite...

AGERA! Acceptera inte våld!

För 11 år sen låg jag inlagd sen 2 v på bb i min hemstad med en liten kille i mage som inte hade de bra och en trasig mamma med svår havandeskapsförgiftning.. Fick inte träffa någon för mitt blodtryck inte fick stiga.. Var hemskt jobbigt.. O oron för min äldsta son som blev kvar hemma med denna misshandlande människa .. Usch..

Vilket liv :( Vilka känslor och vilka svåra beslut jag blev tvungen att fatta..

Av Aziza - 9 oktober 2013 08:13

Stackars vår tjej .. 2 kräkningar redan och klockan är inte mer än 8.. Slemmig i halsen är hon också så de gör ju inte saken bättre!
Ska hämta ut hennes Zantac idag och se om det hjälper till lite :) Hoppas!

Annars är det ärenden på stan.. Beställa tårta..
Slå in paket..
Handla lite..

Druckit upp min kalla oboy så nu blir det kaffe ;)

Ovido - Quiz & Flashcards