Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Aziza - 29 oktober 2013 15:46

De var kaos igår .. Tur man slapp gå ut förutom till tvättstugan ;) Känner mig väldigt seg o så..
Idag har jag haft fullt upp nonstop men många saker har blivit klara som bytet utav matematik kurs .. Ser dystert ut för mig .. Men jag hoppas jag klarar mig igenom de :/
Städat o röjt lillemans rum o städat övriga lägenhet maten står på spisen och nu väntar vi in man o svåger o barn samt en ny tatuerad son ... Han tyckte de gjorde riktigt ont ;)

Kommer vara mycket dessa dagar så kanske inte är så aktiv eller vi får se ..

Kram

Av Aziza - 29 oktober 2013 15:41

De var kaos igår .. Tur man slapp gå ut förutom till tvättstugan ;) Känner mig väldigt seg o så..
Idag har jag haft fullt upp nonstop men många saker har blivit klara som bytet utav matematik kurs .. Ser dystert ut för mig .. Men jag hoppas jag klarar mig igenom de :/
Städat o röjt lillemans rum o städat övriga lägenhet maten står på spisen och nu väntar vi in man o svåger o barn samt en ny tatuerad son ... Han tyckte de gjorde riktigt ont ;)

Kommer vara mycket dessa dagar så kanske inte är så aktiv eller vi får se ..

Kram

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards