Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

:/ ångest på väg..

Av Aziza - 9 oktober 2013 11:48

Känner att det värker inombords.. Blir alltid lika sentimental och inåtvänd kring mina söners födelsedagar .. Tänker på vilken människa mitt ex var och hur han förstörde allt för oss för barnen för deras framtid.. Vilka djupa sår de har satt.. Inuti min själ.. Blir arg inombords på hur han berövat min underbara pojke så mycket. Är innerligt tacksam för mannen som finns i vårt liv nu.. Men sorgen i mitt hjärta kring det helvete vi tvingats gå igenom.. Rädslan.. Slagen.. Smärtan som försvann när han slog.. Hur jag kämpade för att skydda mina pojkar men inte alltid lyckades:'(
Kommer aldrig nånsin glömma när min son sov i sin spjälsäng och han tryckte ner mitt ansikte mot spjälorna så de kom mot min hals och jag hann tänka.. Nu stryper han mig ovanför mitt barns ansikte.. Paniken.. O tankarna att hoppas han inte vaknar.. Känslan att ingen vågade rycka in för att hjälpa oss.. När jag låg nersparkad vid ytterdörren i hallen och skrek på hjälp.. Vet att människor hörde men inte en jävel hade mage och hjälpa oss .. Bara ett samtal anonymt till polisen...

Folket har inga bollar helt enkelt.. Så Shiet är det!

När ska människor förstå och hellre ringa polis eller sociala myndigheter en gång för mycket än en gång för lite...

AGERA! Acceptera inte våld!

För 11 år sen låg jag inlagd sen 2 v på bb i min hemstad med en liten kille i mage som inte hade de bra och en trasig mamma med svår havandeskapsförgiftning.. Fick inte träffa någon för mitt blodtryck inte fick stiga.. Var hemskt jobbigt.. O oron för min äldsta son som blev kvar hemma med denna misshandlande människa .. Usch..

Vilket liv :( Vilka känslor och vilka svåra beslut jag blev tvungen att fatta..

 
 
Cattis

Cattis

9 oktober 2013 12:37

<3 kramar till dig<3

http://billysmorsa.blogg.se

Aziza

9 oktober 2013 15:25

Tack hjärtat

 
cat

cat

18 oktober 2013 14:49

Usch gumman. Minns också den tiden men bara innan vi tappade kontakten för han isolerade er. Trodde ju allt var bra ♡

http://www.metrobloggen.se/hjarnstopp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards