Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Trött men sömnen försvann

Av Aziza - 16 oktober 2013 22:57

Ledsen och trött.. Ännu en natt som startat med snack som sen gör mig så tankspridd att de finns inte. Varför nu varför då.. Finns inget som heter tillfredställelse tror jag.. Måste nog vara en robot som mamma fru och vän syster o dotter för att kunna tillfredsställa allas behov. Jag känner att jag gör en hel del tar en hel del ansvar osv.. Sen kommer de nya laster.. Innan de som redan tyngt ner mig har lämnat mig.. De e helt fucked up seriöst!

Ibland önskar jag att jag stupa och försvann ett tag från mig själv..

Känner mig uppgiven och stressad ..

Vad sker imorgon? Vilka problem kommer då möta min dag?

Mina tankar äter upp mig..

Känner tårar som är där inne men jag bromsar dom.. Här är min fristad och jag kan klaga och beklaga mig om hur jag mår inuti.. Mina känslor vill jag släppa loss.. Men känner mig dum som gråter i min ensamhet.. Är svag just nu .. Önskar jag var ett litet barn där man slapp alla svåra beslut och problem som tex hur fixar jag skolan o läsa 200 poäng på 4 veckor:/
Jag är skit rädd o misslyckas men jag måste fixa det!
Finns inga alternativ..

Missat 2 timmars sömn med lillan nu ..

Vet redan att imorgon kommer jag att vara slut för jag bär på en sak inom mig.. Jag känner mig dålig..

Men vill inte basunera ut det här hemma då jag bara får dåligt samvete..

Jag är nog dum i huvudet på riktigt!

Fan också..

 
 
Aldina

Aldina

16 oktober 2013 23:08

Du är en stark kvinna och mamma,men tänk på att du måste vila ibland för att de blir förmycket för kkroppn.
ja förstår din oro, har själv en jävla massa.
Men va glad att du har en så bra man som hjälper dig med allt!
Ni är världa de bästa Inshalla!
Finns här de bara att skicka ett pm ♥♥

http://www.mammaaldina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards