Alla inlägg under april 2013

Av Aziza - 22 april 2013 21:39

Blev en förmiddag med tvätt.. Sen ut i regn rusket o köpte skor o strumpor o t shirtar o boxers och snygga västar åt man o kids :)
Fick använda mig utav mina bonusar på hm och på stadium och på Kicks ;) Köpte även en skit snygg klänning åt mig själv :) Leopard mönstrad ;) Love it!! Blev kortärmad två packs pyjamas åt Lillan :) O en rosa solhatt :)

Imorgon ska jag nät shoppa!! För att se om jag finner nått mer till mig själv som jag ska använda mina födelsedags pengar o nyårs pengar :)

Gick inom min sons kompis föräldrars konditori ... Köpte Birka och vetelängd som vi avnjöt efter vår runda på stan :) Me N My Man!

Till middag lagade jag en Amerikansk maträtt ...." Macaroni N Cheese" Över gott!!!

Lite bilder .... Kommer!!!

Tog en kvälls prommis med man vagn och barn o köpte slush nu på kvällen ... För vid 18 behagade solen att visa sig :) Skönt o lugnt då miss Ayla sov !!

Imorgon är det tid för ul igen utav min Sessa hoppas på att de går bra <3

God natt <3

Av Aziza - 21 april 2013 20:18

Vi tog en lång promenix mot mamma och hjälpte henne att lägga ut sin koloni stuga på blocket :) hoppas den säljs snart så slipper man allt jobb där :)
Så totalt gick vi 9,5 km i solen idag:)

När vi väl kom hem satte vi på grillen och grillade kött och korv och till de potatis sallad korvbröd sallad o Carlsberg non alcoholic :)

Efter de såg vi en as rolig film som jag verkligen rekommenderar riktigt min humor ;) " 21 Jump Street" från 2012!!

Imorgon är det måndag och tvätt och skola ..

Mellan sonen ligger i badet stora killen äter middag och lillan har somnat här i soffan ;) Sköönt med lugn o ro ÄNTLIGEN!

Av Aziza - 21 april 2013 12:43

Ayla vakna 05.50 för dagen .. Hon har dock somnat om några gånger under dagen ... Och vi har donat och fixat ;) Är öm i kroppen efter en hel dag med selen igår .. :/ Aja bara och invänta kväll och få sova och sk vila typ.. Förutom att lillan vaknar 3 ggr per natt!! Tror mannen kommer ta henne imorgon bitti.. Eller nä ska tvätta 07!! Aja de ordnar sig;)
Blir nog grillning idag ... Mannen får fixa då han vill göra det;) jag som sagt planerar inget!

Ses

Wtf

Av Aziza - 20 april 2013 21:49

Hicka hicka hicka... Whats up With this!!

Jag har ju lagt mig o ska sova... O bara hickar.....:/ skit !!!

Av Aziza - 20 april 2013 21:08

Njuta lite innan jag somnar <3 Ayla somna för en stund sen men vaknar nog runt 23.24

Imorgon blir en bättre dag ;)

Av Aziza - 20 april 2013 19:19

Efter att lillan varit riktigt gnällig o tillbringat dagen i bärselen .. La jag ner henne och hon somna direkt i sin vagn ... Så här sitter jag på en bänk o bloggar om ingenting ;)
Jag har iallafall i dampets stund hunnit städa neder våning o ovanvåning dammsugit moppat dammat med Lill tjejen hängandes i selen.. Dock har jag inte lagat mat ( skulle grillat ) men efter en sån här dag !!! Vem har lust?? Inte jag iallafall ...

Vänder tillbaka hem om en stund i förhoppning om att Ayla somnar vid 21;) så jag kan lägga mig då oxå!!

..

Av Aziza - 20 april 2013 12:30

Hade planer på o fixa balkongen men skiter i det just nu.. Inte de viktigaste i mitt liv o pengar sparas ... Ska inte planera ett Piss där nån annan utöver jag själv är inräknad ;) Så slipper jag organisera fixa o dona.. Till no Reason!

Ses...

FTW

Av Aziza - 20 april 2013 12:20

Fuck this säger jag bara...

Ovido - Quiz & Flashcards