Alla inlägg under april 2013

Av Aziza - 15 april 2013 19:08

Först stack vi ut till ett köpcentrum liten bit från oss:) Köpte vår nya grill och vi bestämde oss för att gå hem ...1 mil är det hem!! Men i 16 grader o sol :) Hell yeah!!

Fast vi tänkte inte på att vi skulle montera hela grillen när vi kom hem.. Tog mer än en timme ... Väl klart i med kol och sen på med kött :) Mannen gjorde sin persiska röra ;)

Himla gott ;)

Fick även goda nyheter idag att min största son kommit in på sitt första val på gymnasiet o hade 57 poäng högre :) så hans plats är garanterad :) Så stolt!! O han är så lycklig!!

Bra dag med massa nya fräknar och färg o god mat o glada ansikten :)

Imorgon blir det iväg till Gyn för efterkontroll och se till och fixa p medel:) tror jag ska köra på ring!!

Av Aziza - 15 april 2013 11:16

Det var väl behövligt med sov morgon :D skönt!
2 timmar extra känns verkligen !! Ska strax iväg ut och köpa en ny fin grill till vår balkong som vi ska grilla på idag! Det skulle ju bli 17 grader så vi måste get this spring started !!! Ska grilla lammspett som jag marinerat i vitlök olivolja citron o lök o timjan :) Luktar så gott!!
Till det ska vi ha persisk tzatziki och burgul <3 Mmm !!

Ses sen :)

..

Av Aziza - 14 april 2013 21:48

God natt

Av Aziza - 14 april 2013 20:41

Trött som vanligt vid denna tiden ;) Lillan har somnat och de sista jag har att göra är att fixa marinad till våra lammspett som ska grillas imorgon:)
De ska ligga i marinad tills imo eftermiddag :) Det ska ju bli 17 grader så bara o köra ;)

Idag laga jag något himmelskt gott Frutti De mare ;)
Seafood med Tagliatelle i vitvinssås :P Fabolous!!!

Annars har vi haft en fin dag !!

Kram

Av Aziza - 14 april 2013 09:33

Idag ska det bli 13 grader :) så skönt och imorgon 17 grader ... Då ska vi grilla :) Lamm spett mmmm;) tid för frukost!!

Av Aziza - 13 april 2013 20:44

Knappt 2 o halv timme var vi ute ;) haha!! Åt goda sniglar och entrecote på Steakhouse :) Allt gick bra hemma med barnen <3
Vi snacka barn typ hela tiden .. <3 o när vi kom ut sken solen och vi fick en skön promenix hem.skönt o vara hemma :) Nu lite BB och godis <3

Ha en fin kväll <3 kramar

Av Aziza - 13 april 2013 11:58

Efter en lång dusch och ansiktsmask :) Tog lite extra tid på mig ;) Man måste nog som mamma tvinga sig till sånt !! Så tvinga er själva o ta lång tid på er på toa när mannen är hemma eller er partner :)
Dax att ta en promenad och köpa lite godis och sen hem o laga Gulash ...
Vid 17-18 utgång för mig och mannen

Shulululu!!!!

Av Aziza - 13 april 2013 08:37

Idag blir min lilla flicka 4 månader <3 Du har verkligen förtrollat våra liv på alla dess vis <3
Varit en intensiv och känslosam resa fylld med glädje tårar och skratt <3
Du är så älskad mitt hjärta!!
Ser på dina bilder <3 Så liten och smal du vart då mammas lilla knubbis idag <3

Ovido - Quiz & Flashcards